Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer i Pakken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min lille idé og efterspørgsel er således:

Jeg har en nystartet virksomhed, som sælger via en webshop, som en del af konceptet skal man ikke betale for fragten. Derfor har jeg nu fået denne idé at vi evt. kunne ligge reklamer i pakken som dækker udgiften.

Er der nogen der har afprøvet dette ? og er der nogle der vil smide nogle penge efter dette, til fordel for reklame både i pakken og på siden?

Håber på en Masse gode svar :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 00:03

Hej Jess,

Reklamer som dækker udgiften? På lang/kort sigt.. eller hvad mener du?

Anyways, så synes jeg altid det er en god ide at lægge noget ekstra i pakken til kunden. Nogle lægger logo-ting, og andre lægger slik og rabatkuponer.

Martin Thorborg havde en historien omkring en firma i USA der lagde ting inde i de rør de solgte, og vist fik en pæn stor succes med det i et konkurrencepræget marked.

Hvis jeg har mistforstået dit spørgsmål totalt, så beklager jeg :-)

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 03:02
Jeg synes du skal overveje hvor meget du vil reklamere for på din webshop. Jeg ville personligt aldrig handle på en webshop der reklamerer for andre produkter en dens egen - det er måske bare mig.

Lægger du et par flyers med i hver pakke ser jeg ikke noget problem i det hvis man har valget. Fortæl folk at der bliver lagt 2-3 reklamer med i pakken hvis de vil have gratis fragt - ellers lad dem betale de 35 kroner det koster. Jeg tror det er de færeste der ville vælge at betale, men det er bare vigtigt i mine øjne at folk har valget.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 04:56

Hej Jess,

Jeg ved fra scooter verdenen af, at de altid pålægger et par Stickers med i pakken, som er blevet ekstremt populære. Mange sætter deres Stickers på deres scooter, som på den måde er gratis reklame for virksomheden. - Men lad dog være med at være nærig. Send lidt ekstra gode ting af god kvalitet, og skriv til dem, hvor glade du er for, at de er kunder hos dig. Det skal med 100% nok hjælpe din omtale godt på vej! :-)

Held og lykke med det Yes

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51

Hej Aminoer.
Tak for jeres fine svar, mulighederne for at forbrugerne selv kan vælge, vil være tilstede i shoppen og pt. arbejder jeg også på at få som nogle andre i emnet har skrevet, posters, således at mit reklame materiale kommer vidt omkring. :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)