Jeg har en forretning, eller to om man vil. Mine hjemmesider er bygget op i joomla og jeg har nu været møg uheldig 3 gange med at betale penge for noget som ikke er leveret. DET er jeg ved at være hamrende træt af.
Jeg søger en som ret hurtigt kan fikse nogle småting på min hjemmesidewww.popart-skolen.dk jeg mangler nogle gallerier som er overskuelige for folk at hente inspiration i, samt en download funktion til de stencils som er til gratis afhentning.
Derudover har jeg en forum funktion som jeg IKKE er tilfreds med. Det skal gøres billigt og hurtigt og jeg betaler nada før lortet virker.....håber I forstår her.
Så kender du en som kan det eller er du selv en haj til Joomla, så giv dig gerne til kende.
jeg gode erfaringer med ham her løste en opgave på min side ingen kunne finde ud ad det http://www.ktj-media.dk jeg havde prøvet rigtigt mange før ham men må erkende jeg burde have valgt den løsning først , jeg valgte også i starten billige discount løsninger det går ikke , men jo der findes også dyrere der ikke kan levere det perfekte
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har god erfaring med Joomla og forskellige gallerier som virker overskuelige. Jeg kan hjælpe dig med dine udfordringer og gå igang med det samme. Jeg har kigget på din side og kan godt se at gallerierne kan laves smartere - se evt. www.bloomk.dk som jeg sidst har lavet hvor det også er kreative håndværk som skal vises.
Du er velkommen til at kontakte mig så kan vi tale nærmere om udfordringer/løsninger.