Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god ide

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Plusser

Jeg er ved at lægge sidste hånd på et salgskursus i Audio, DVD og ebog´s form alle 3 ting kombineret og i den forbindelse har jeg været i gang med at undersøge priser og muligheder indenfor produktioin af cd´er, hvorefter det slog mig at meget få i dag faktisk bruger cd og dvd - eller er det bare mig.

Jeg har derfor fået den tanke at at sælge kurset med en tilhørende Ipod shuffle eller nano, dette giver sikkert muligheden for at det vil bliver pirat kopieret, men mon ikke det også sker på cd form

Hvad synes i eller hvad vil i foretrække. Er selvfølgelig klar over, at jeg skal lægge en pris oveni på indkøb af selve ipod´en men det skal jeg jo også i produktionen af cd´erne også er det bare lidt mere sjovt ud fra min optik.

Kan selvfølelig også sælges gennem itunes, men et eller andet sted vil jeg også gerne have muligheden for at sælge det i en samlet pakke og ikke brudt op i itunes og så egen hjemmesde

Dbh.

Kim Kampp

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor ikke lave en medlemsside/købe sig adgang til siden hvor folk kan lytte til lyd filerne og så en app ? hvor folk kan logge ind og se/lytte til materialet.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:35

Hej Mathis

Tak for dit input

Det er også en tanke ud i fremtiden, men ikke som en start

Dbh.

Kim

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 20:59

og går udfra at det er en valg mulighed og kunne købe ipoden med ?

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 21:40

Hej Mathias

I princippet ikke, det skulle stå i stedet for at få lydfilerne på cd´er, men bliver nok en valgmulighed i forhold til et online forum/platform, lidt i stil med den medlemssite du nævnte i tidligere indlæg (var mig der misforstod dit input)

dbh.

Kim

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 21:49

tror ikke prisen for cder eller andre alternativer er specielt billigere :)

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:09

Lige nøjagtig - også derfor jeg ville mene, at det er lidt sjovere at få det på en Ipod?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57

Jep du har ret i at der ikke er mange der køber cd'er og dvd'er mere, det er mere ældre generationer. Nutiden er helt klart download og Spotify.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)