Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man miste sin google-placering på få timer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har startet et nyt wordpress fodboldsite: www.top-fodbold.dk.

Sitet er nystartet, men i går har jeg brugt en del tid på at få pluginet "All in One SEP Pack" til at fungere. Det lykkedes, og imorges var sitet øverst på google, når jeg skrev søgetermen "top fodbold". 

Nu er sitet ikke længere på første side, selvom jeg skrive samme søgeterm. I løbet af dagen har jeg tilmeldt mig Google Adsense samt downloadet plugin'et: Facebook likes You. 

Burde det kunne lade sig gøre? Og skal jeg bare vente, eller skal jeg straks forsøge at rette op på det?

Jeg håber, at der er nogen, som kan hjælpe mig.

Venlig hilsen

Sønderjyden

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sagtens opleve at efter et "seo sprint" hvor du har lavet en masse optimering, at du ryger højt op i resultaterne, for derefter at blive placeret på et mere naturligt leje.

Hvis du laver en naturlig seo, uden at lave duplicate content, alt for mange "dårlige" blogs til backlinks etc, så vi du kunne holde din placering, alt efter hvordan dine konkurrenter arbejder.

Google belønner godt solidt arbejde. Bottom line er at google vil have gode søge resultater, og de gør alt hvad de kan for at dem der ligger øverst, ligger der naturligt, dvs pga het reelle årsager.

Du skal bare fortsætte dit seo arbejde, så skal du nok komme op igen. Du kan dog også få en ekspert til at se på din side, der kan være ting du opsætning/kodemæssigt kan gøre for at bliver ranket bedre i google.

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og et sådant sprint, kan godt komme og forsvinde på få timer?

Ja, det kunne måske være interessant, at få en til at kigge igennem. Men den slags koster vel? Men spørgsmålet må også være? Hvis jeg ved hjælp af det anerkendte program All In One SEO Pack har kaldt min home title for "Top Fodbold - Blogs og Analyser" burde søgetermen Top Fodbold ikke alene sikre mig en plads på en af de første 5 sider, når jeg har været der?

Venlig hilsen

Soenderjyden

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget tror i, at det vil koste, hvis siden skal ses igennem for de mest elementære fejl?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ny sider stiger normalt og falder normalt efter et stykke og vis gør et godt stykke arbejde stiger den meste igen og igen med selv laver verdens bedst side søgeord optimeret vil den ikke kunne loves den bar ligger nummer 1 på kort tid google skal lige se din side and

hvad koster det er dyrt enten i tid eller sætte sig ind i masse viden

der er ikke udnytte google viser mellem 64-70 tegn og de alle samme titler laves unikke

når i titlen skrives Ligalandsholdet skal startet ud med det vigtigt og kombinere gerne med et ord mere der søges tit på google hvad med brug dbu danmark  evt andre ord men du kender nok den branche mere hvad folk tænker siger det Ligalandsholdet jeg kigget bare på din tekst

overskrifter h1 starter du med også en 2-3 ord i den som siger meget om emmet hvad folk tænker du skal tænke i ord og banner hvad folk tænker skal skrives

nu kommer næst vigtigste på siden der glemmes også h2 og h3 og h4 der sættes under titler på bi emmer der siger  noget tekst hvad folk søger på

interne links er ikke på begyndte her satse på alle sider der starter med h1 omkring dette kerne ord peger dette ord hen mod den side

udvide sidens kerne ord lave en fodbold ordbog og hvergang der skrives dette ord som er i ordbogen linker du hen til den side lige som amino.dk wiki side den interne links struktur er vigtigt og afgørende i din sides placering

indgående links er ingen af få nogle

husk brug bedre titler i billeder kigger lidt eksempel dbu skrives kun der kunne stå dansk dbu boldspil union 1898 , hvorfor vigtigt husk vis skriver dbu med den hele titlen for dette billedet kan gå hen og give 1000 vis hits ved den korrekt titlen og tags

i alt er det kun grunden lige hurtigt kigget

lidt ekstra tips her til at arbejde med http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

 i alt er seo evigheds arbejde i en evighed at forbedre ens hjemmeside, giv den fuld ud energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, læs michaels indlæg grundigt for han har masser af gode pointer og ting du kan arbejde med.

Desuden skal du vide, at når man køber et domæne den 11.12.2011, så er det SPRITNYT og rangeringer vil næsten uundgåeligt svinge i starten.

At du installerer all-in-one-seo-pack betyder desuden ikke at din side pludselig er superoptimeret...det er et plugin der kræver, at man arbejder med sine titles og meta-data og i øvrigt indstiller det korrekt.

Husk desuden når du tjekker dine rangeringer, at gøre det rigtigt - f.eks. vha. google chrome i inkognito mode, så ikke dine resultater farves af din søgehistorik.

Og for at svare på spørgsmålet i titlen på dit indlæg: Ja, man kan sagtens miste sine placeringer på et par timer.

Ellers: på med vanten...

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fod de gode tips. Jeg er meget opmærksom på at bruge All in One SEO Pack rigtigt.

Med hensyn til Michaels indlæg, var der en del guldkorn. Et afsnit under overskriften med en del søgeord er en super idé. Jeg forstår dog ikke, hvad der mener med h1, h2, h3 og h4. 

Derudover forstår jeg ikke, hvad jeg skal gøre med de 60-70 ord, som vises på Google?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

h1 vigtigste

h1 er den første overste på siden det meste vigtige , der kan desværre ikke laves h1 på denne side, denne overskrift er tilten på emmet på siden under emme

h2 næst vigtigste

h2 er den overskrift til et undr emme på side her skrives det under emme

h3 næst næst vigtigste på siden

her er et under under emme på samme side og der er kun 3 titler her på amino.dk

vises på google

der vises 60-70 tegn altid alle søgemaskiner 60 tegn dette er den titlen du ser ud på google , din er titlen er Top Fodbold - Blogs og Analyser det er den jeg mener der kan forbedres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak for det :) 

Så vil jeg forsøge, at hive nogle flere søgeord ind i mit navn, som vises på google.

Det vil jeg forsøge, at arbejde med fluks

Tak for det :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Soenderjyden:

Kan man miste sin google-placering på få timer?

Den kan du miste på et sekund, altså det ene sekund er du ranket nummer 1, sekundet efter ligger du nummer 87.

Hvor lang tid du tror der går er jo bare et spørgsmål om hvor lang tid der er gået imellem du har tjekket Smile

Anyway er det helt almindeligt at du ryger op og ned de første måneder.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)