Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner reklame som startpenge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer på amino

Jeg er i gang med at starte migt eget tøjmærke, men mangler lidt penge og vil ikke låne fra banken.

Jeg har næsten nok men mangler lidt.

Kunne det være en ide at lave en hjemmeside, uden webshop, og få nogle banner reklamer på den, og så senere opgradere den til en webshop når jeg har fået lidt fra reklamerne?

martin

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:08

Hej Martin.

Du skal jo have noget reelt indhold på hjemmesiden, som tiltrækker de besøgende.. hvad skulle det være? altså inden det bliver til en webshop.. desuden koster det dig jo også nogle penge at få lavet den hjemmeside..

Mvh Tobias.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 13:13

Hej tobias

Hjemmesiden skal være om mit tøjmærke, jeg har lavet 6 designs og har prøver på tøjet så jeg kan sætte nogle modeller ind.

Så jeg har noget at lave en hjemmeside om.

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 13:13

Angående prisen på siden så koster det vel ikke mere end 1000 om året og designen kan jeg selv lave.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:18

Der er også den lange vej..

Skrab penge sammen til at få lavet 10 t-shirts. Sælg dem på trendsales (eller lignene), brug indtjeningen til at lave 20 nye - og så samme procedure.

Læste om en der solgte 50 hjemmelavede t-shirt på trendsales og tjente fedt på det....

Det kræver selvfølgelig at dine designs sælger, men det gør det jo på alle måder.

Held og lykke med det.

:) Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 13:20

Kan det også betale sig hvis vi snakker 100 trøjer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 13:30

Men hvad giver banner reklamer? beløb.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:40

Martin@ Men hvad giver banner reklamer? beløb.

Det er umuligt at svare på Martin.

Kommer an på hvor mange besøgende, samt hvor relevant din side er for ham der vil have banner på.

For at det skal batte noget, skal du have mange besøgende ( + 3-500 om dagen)

Og for at få det - koster det rigtig meget arbejde + evt. annoncering = penge

Så det går lidt i ring ikke :)

Synes heller ikke det er optimalt at reklamere for dit egen tøj, på en side der samtidig er fyldt med andres reklamer.

Nok ikke en side jeg gad vende tilbage til.

Tag hellere den "tunge" vej, og skaf det du mangler, og gør det rigtigt fra start.

Ekstrajob i en periode måske ?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:46

Jeg ser ikke banner reklamer som en måde at lave gode penge på, med mindre det er det du udelukkende vil fokusere på.

At tjene gode penge på den slags kræver at du lægger rigtigt mange timer i at sætte dig ind i hvordan du får flest muligt besøgene, sender dem videre, og laver penge på det.

På sigt kan man lave en ok indtjening hvis man bruger tiden på at lærer det, men hvis du skal bruge pengene nu her er det meget hurtigere at lave de ekstra penge som flaskedreng, havemand, eller hvad ved jeg.

Men hvad med ideen om at få lavet nogle tshirts og begynde at sælge dem, og på den måde arbejde dig op til den størrelse du vil have? Så er banken måske også nemmere at snakke med, når du kommer og siger: Jeg har allerede solgt 250 tshirts, men mangler lidt penge for at jeg for alvor kan få gang i salget/produktionen.

Alternativet kan være at lave et par designs og uploade dem på spreadshirt (mener jeg siden hedder), og så få nogle penge hver gang folk får printet en tshirt med dit design. Så koster det ikke noget at komme i gang, du kan få testet om dine ideer holder og kan samtidigt samle både penge og erfaring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 14:03

Jeg tror at jeg prøver mig frem med trendsales, samt de lokale butikker.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)