Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CPC hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude..

Søger lidt hjælp til indforståelses af CPC?.. Hvis jeg f.eks tager keywords " Beyonce live " CPC ($0.35) " Hvordan skal det forstås. Er det hvis jeg laver en website med Beyonce live og smider google adsense op, og min website handler om Beyonce live.. Ville jeg få ($0.35) par click på min website eller hvordan

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 08:26

Hejsa

Du har formentlig kigget i Adwords og en CPC på 0,35 dollars er estimeret bud på CPC på første side for søgeordet.

Men giv lidt information om hvor du ser kigger på søgeordet henne, så er det nemmere at hjælpeSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:02

Hej ..

Jeg har kiggede på det på google google AdWords tool.. Men forstår ikke hvordan det hænger sammen. Det med f.eks det jeg skriver

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:53

Hvis du bruger Google's søgeordværktøj betyder det at du skal betale 0,35 dollars i cpc for få en gennemsnit position på søgeordet. Det har ikke noget med Adsense at gøre, kun Adwords.

Søgeordsværktøjet er godt til at se estimater på trafik, konkurrence på søgeord og en estimeret CPC men du kan aldrig stole 100 % på de tal der vises.Desværre

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 21:59

mbsp:
Det har ikke noget med Adsense at gøre, kun Adwords.

Jeg bruger CPC'en fra søgeordsværktøjet til at få en fornemmelse af Adsense-klik-prisen. Hvis CPC er høj i søgeordsværktøjet, vil den tilsvarende være høj i Adsense, da Adwords genererer Adsense reklamerne.

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:28

Ja men du kan aldrig stole 100 % på de CPC tal.

Mange sider oplever faldende Adsense omsætning mens der kommer flere og flere annoncører til i Adwords, som derved byder prisen op. Så Adsense omsætning burde ikke falde men det gør den.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)