Hej alle, Håber det er ok at høre her i forumet, om der er nogle som går med tanker om at starte en Adwords kampagne op for første gang, men som ikke rigtig ved hvad de skal gøre, og som kunne tænke sig at få lidt hjælp til det. Jeg ved der er rigtig mange dygtige Adwords eksperter her på Amino, så jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne med dette indlæg. Here goes... Jeg har arbejdet med Adwords i et lille års tid nu, mest på mine egen projekter, men også for min første kunde (mindre elektriker). Jeg synes det er enormt spændende og vil rigtig gerne fordybe mig endnu mere. Så jeg tænke om der måske var nogle herinde fra, som kunne få brug for Adwords hjælp? Mit typiske setup er: 1) Analyse af konkurrenter Alt sammen i løbende dialog med kunden. Det er vel en basic pakkeløsning til opstart af Adwords. Som nævnt vil jeg gerne bruge mere tid på Adwords, så hvis du er interesseret så må du meget gerne kontakte mig. Jeg har mulighed for at tage to projekter mere. Jeg kan desværre ikke tilbyde gratis, da jeg bruger meget tid på projekterne, men jeg kan helt sikkert give en super pris, da jeg jo som sagt ikke er ekspert, men kender Adwords rigtig godt efterhånden. Send mig en PM hvis det kunne have interesse. På forhånd tak. |
Adwords Kampagne Service Tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)