Hej Jan Først. Mit mål er ikke at være fx Mekoprint. For det andet, henvender jeg mig til kunder der skal have lavet små ordre op til en 600 tryk. Det er der absolut ikke noget odiøst i. Fx så håndtere de fleste inden for det segment jeg arbejder i, sig også i det grundlag. Der findes faktisk ikke ret mange serigrafiske emne trykkerier der arbejder med flere end op til fx 100 emner. Selvfølgelig har jeg lagt nogle begrænsninger ind, og ja det bliver jeg nød til. Havde jeg satset 100% så var jeg allerede lukket. Du skal regne med at jeg skal op og have en omsætning på over 600.000 kr om året. Og ordet silketryk, det er kun beregnet til gamle mennesker, og folk der søger på kunst. Der findes jo den kunstform. tager du og søger på fx tryk på metal, tryk på akryl. Så vil du se noget andet. Men på den anden side så kan du jo gå ind og kikke på google omkring alle de søge ord, og så vil folk hurtigt blive enige om at det så ikke kan svare sig at gøre mere ud af det. Jeg laver meget mere personlig opsøgne arbejde. Og laver forskellige kampanger modrettet forskellige kundergrupper, da der skal meget mere til at overbevise serigrafiske kunder, end mange andre. Da jeg skal være dygtig nok til at kunne ramme deres tidligeres leverandørs farver 100% men også kunne levere en bedre kvalitet, til billigere penge. Der ligger et ekstremt stort arbejde bag mange af mine kunder. Og det bliver sværre og sværre specielt når vi snakker om den krise vi har pt. For så søger kunder desværre mod de store, for at føle sikkerhed. Og så er prissegmentet ligegyldigt. /Kenneth |
Ronni Plindstrup:Punkt 2 har jeg intet tilovers for. Familie kommer ALTID først - og man kan sagtens få succes, selvom man sætter familien højest.
Det er et spørgsmål om vilje. Succesfuld og familiemenneske er 2 ord der sagtens kan gå op i en højere enhed.