Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Adwords kyndig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en Adwords-kyndig person, der er villig til at svare på et par enkelte spørgsmål.

Jeg skal igang med at benytte Adwords, og vil derfor gerne lige have lidt spørgsmål afklaret først.

Spørgsmålene går på hvordan jeg skal tilrettelægge min kampagne, så den passer bedst til mit website.

Håber der en hjælpsom person derude! :-)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BVLGARI.

Du kan læse et par gode råd om, hvordan man opbygger en god AdWords kontostruktur i dette indlæg.

Præcis hvordan dine søgeord skal opdeles i kampagner og annoncegrupper er dog i høj grad afhængig af hvad du sælger og hvor dit dækningsbidrag er højest.

Du skriver ikke hvilken hjemmeside der er tale om.

Hvis det er fashionsiden.dk, så skal du også være obs på, at der er hård konkurrence om næsten alle tøj/fashion-relaterede søgeord og at du derfor, hvis du skal leve af affiliate indtægter, skal have en høj konverteringsrate for at få AdWords annonceringen til at løbe rundt.

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed artikel Troels!

Hvis jeg skulle komme med et råd, så vil det være at starte udelukkende med eksakte søgeord. Trafikken bliver ikke så vild i starten, men du har en bedre chance for at opbygge en god CTR på den måde.

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BVLGARI,

Opbygningen af din AdWords konto kommer an på mange ting: Hvordan er dit website bygget op nu, forhandler du kendte brands og hvilke muligheder har du i forbindelse med at lave landing pages.. Det er bare nogle af de ting som kan have indflydlse på din kontos opbygning..

Men for at kunne give dig nogle konkrete svar, skal vi nok have lidt mere specifik information om din virksomhed og din strategi.

Du er velkommen til at skrive nogle konkrete spørgsmål i en privat besked til mig, hvis du ikke vil have at de oplysninger skal være tilgængelige for alle. Så vil jeg gerne give et par konkrete råd med på vejen.

Mvh Martin Meier 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar - det har hjulpet os til at finde den rette løsning.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels' artikel er ganske genial.

Men hvis du godt kunne tænke dig en med lidt flere tegninger i, så prøv at checke denne her ud :-P
http://www.afdeling18.dk/blog/2010/6/2/saadan-strukturerer-du-din-adwords-konto.aspx

Der er masser af forskellige tilgange til at strukturere en Adwords konto, så ingen af metoderne er nødvendigvis mere "korrekt" end den anden. Især ikke, når vi ikke kender mere til dit konkrete setup.

Håber du kan bruge det :o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)