Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvid skærmen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har 2 skærme sat til min pc, men problematikken er, at når jeg for eksempel gamer Team Fortress 2,
og der foregår noget på den anden, så ved at jeg fører musen over på den anden, og bare ved at trykke
så minimer den Team Fortress 2 på den anden.

I en skype samtale fik jeg af vide, at man kunne installere et software så dette ikke skete, desværre
kunne vedkommende ikke huske programmet, så mit spørgsmål er til jer, KENDER I ET PROGRAM, der
kunne løse mit problem??

Hilsen Edin

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 00:36

Dit indlæg er ikke så nemt at læse. :)

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 00:38

Hej.

Jeg har 2 skærme sat til min pc, men problematikken er, at når jeg for eksempel gamer Team Fortress 2, og der forgår noget på den anden, så ved at jeg fører musen over på den anden, og bare ved at trykke så minimer den Team Fortress 2 på den anden. I en skype samtale fik jeg af vide, at man kunne installere et software så dette ikke skete, desværre kunne vedkommende ikke huske programmet, så mit spørgsmål er til jer, KENDER I ET PROGRAM, der kunne løse mit problem??

Hilsen Edin 

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:59

Jeg kan ikke se, hvorfor dit problem er så stort. Det er almindeligt kendte, at man bliver nødt til at minimere et program der kører i fuldskærm i Windows for at kunne bruge et andet - også selvom man benytter to skærme (det gør jeg selv). Desuden synes jeg ikke dit indlæg er særlig relevant for en iværksætter-hjemmeside - måske skulle du kigge på et forum dedikeret til gaming i stedet for.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 01:01

For mig er det et stort problem. Jeg har spurgt her på Amino og på hol.dk ... 

Det kunne jo være, at nogen på Amino kendte til det. :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 01:14

Hvis du kører spillet som et vindue i stedet for fuldskærm, kan du bruge musen på den anden skærm uden at minimere det andet.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 01:20

Ved det. Men der burde være et program, som gjorde at TF2 kunne forblive i fullscreen uden at minimer. 

:( 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 03:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv eksperten.dk et website for it problemer der får du nok noget nemmere et svar

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:07

Michael R. Gertz:

Prøv eksperten.dk et website for it problemer der får du nok noget nemmere et svar

Enig, der er der nok større sandsynlighed for at du får et brugbart svar - ligesom det omvendt nok ville være smartere at spørge omkring opstart af virksomhed her på Amino og ikke på Eksperten.dk Wink.

/Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:15

Hej Edin,

Har du prøvet følgende, som jeg fandt via Google:

Some games support a Fullscreen Windowed mode along side Fullscreen and Windowed. This is the only way to do this, any Fullscreen application will minimise when you alt-tab.

Some games I know support this mode:

• World of Warcraft
  • Rift

Some games will let you simulate Fullscreen Windowed mode. There are also probably applications that help with this (EveMon will do this for EVE Online). All Fullscreen Windowed mode really is is the ability for the application to take a normal Windowed version of itself and position it such that itlooks like it's running in Fullscreen mode; ie, the window chrome is placed offscreen.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)