Nu har jeg efterhånden hørt rigtig meget om seo, og at det er noget man virkelig skal bruge og sætte sig ind i og hvis man ikke kan det betal dig fra det.
Jeg ville gerne hører om der var nogle som kender andre måder at få besøgende på sine hjemmeside.
Ellers synes jeg da bestemt du skal kaste dig over facebook? Opret en relevant side om dit produkt, få det ud blandt venner og deres venner osv. Hold en lille konkurrence eller to .. Det skaber mange besøgende til min webshop ihvertfald.
Nu har jeg efterhånden hørt rigtig meget om seo, og at det er noget man virkelig skal bruge og sætte sig ind i og hvis man ikke kan det betal dig fra det.
Jeg ville gerne hører om der var nogle som kender andre måder at få besøgende på sine hjemmeside.
Nu ved jeg godt at du ville høre andre måder - men du kan på ingen måde udelukke Google hvis det er noget du vil seriøst, på de fleste sider kommer 50-95% af alt trafik direkte fra Google.
På en side som Amino som en vel etableret side hvor de fleste besøger direkte er den vel stadig omkring 10% - som har været meget meget højere for bare 1-2 år siden, og det er kun sådan Amino er blevet til det den er i dag.
Facebook er klart et af de bedste bud, idet der findes tonsvis af trafik her, som kan målrettes mod næsten alle sider. Der kan i nogle tilfælde også være trafik at hente i andre sociale medier som f.eks. myspace.
Affiliatenetværk som partnerads, euroads osv. er også en oplagt løsning.
Herudover er links fra linkbuildning også tit en overset trafikkilde. Man kan få en del besøgende ud af et velplaceret link...mange små kan også bidrage.
Ydermere er der jo naturligvis også offline reklame, som jeg synes næsten alle webmastere glemmer konstant. Det kan godt gøres rentabelt for nogle hjemmesider - man skal bare tænke sig lidt om.