Om nogen her ved om dit hjemmesidenavn er okay? Og ved noget om emnet?
Jeg tror du er paranoid.
Hvis du vil se om dit domæne er ledig kan du bruge enhver domænetester: http://www.one.com/da/ (øverst til højre)
Hvis det er en speciel viden, omkring hvilke domænenavne man kan tillade sig du søger, så er der vidst bare en generel regel der hedder ikke at gå efter allerede eksisterende firmanavne og registrerede varemærker.
Håber det var info nok :-)
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Jeg kender ikke alle forhold omkring webhosting.dk, men på området omkring domæner så kræver de, at man brugere deres DNS servere, når man skal købe et domæne igennem dem. På deres informationsside kan jeg se, at de har 2 DNS servere, som formentlig er placeret i det samme driftscenter.
Det er også almindelig kendt, at der kan være problemer med at flytte sine domæner væk fra sådan en leverandør, hvis man på et tidspunkt ønsker dette.
Til sammenligning har GratisDNS 5 DNS servere, som er placeret i Danmark, USA, Holland m.m. hvilket giver en høj grad af driftssikkerhed. Samtidig har GratisDNS ingen krav om at du skal bruge andre af deres services.
Det har Webhosting.dk da heller ikke Ole? Jeg har alle mine domænenavne kørende hos dem, og de er alle erhvervet til 45 kroner stykket, uden nogle ekstra services. Så det kan sagtens lade sig gøre.
Og lad mig lige påpege, at alle mine sider har kørt fint i hele deres levetid