Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette hjemmeside navn okay?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Håber der er nogen som kan hjælpe! jeg er bange for en mystisk person, vil 'nakke' domænet..

Så hvis du ved noget om dette emne, Så skriv en kommentar så skriver jeg en Pb til dig, om hvad domænet skal hedde, vil bare høre om det er okay..

Håber i vil hjælpe!! Indifferent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Kom med det. 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 15:52

tak fordi jeg må skrive. men jeg kan ikke skrive en privat besked.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:53

Om nogen her ved om dit hjemmesidenavn er okay? Og ved noget om emnet?

Jeg tror du er paranoid.

Hvis du vil se om dit domæne er ledig kan du bruge enhver domænetester: http://www.one.com/da/ (øverst til højre)

Hvis det er en speciel viden, omkring hvilke domænenavne man kan tillade sig du søger, så er der vidst bare en generel regel der hedder ikke at gå efter allerede eksisterende firmanavne og registrerede varemærker.

Håber det var info nok :-)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Prøv nu. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

Hej

Jeppe Deele:
vil 'nakke' domænet..

Hvorfor køber du ikke bare dit domæne til din ide?

Ved GratisDNS kan du købe et .dk domæne for 79,20 excl. moms og inkl. 1. års afgift. Det kan måske endda gøres billigere andre steder.

Hvis din ide ikke bliver gennemført, så har det ikke kostet det store og i mellemtiden er du sikret imod at andre tager navnet.

Mvh. 

Ole

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 02:42

Hej Ole, mange tak for dit svar!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:56

webhosting.dk sælger dk domæner til 45,- så det er da fjollet at risikere noget :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Kristoffer Broholm:
webhosting.dk sælger dk domæner til 45,-

Jeg kender ikke alle forhold omkring webhosting.dk, men på området omkring domæner så kræver de, at man brugere deres DNS servere, når man skal købe et domæne igennem dem. På deres informationsside kan jeg se, at de har 2 DNS servere, som formentlig er placeret i det samme driftscenter.

Det er også almindelig kendt, at der kan være problemer med at flytte sine domæner væk fra sådan en leverandør, hvis man på et tidspunkt ønsker dette.

Til sammenligning har GratisDNS 5 DNS servere, som er placeret i Danmark, USA, Holland m.m. hvilket giver en høj grad af driftssikkerhed. Samtidig har GratisDNS ingen krav om at du skal bruge andre af deres services.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:51

Det har Webhosting.dk da heller ikke Ole? Jeg har alle mine domænenavne kørende hos dem, og de er alle erhvervet til 45 kroner stykket, uden nogle ekstra services. Så det kan sagtens lade sig gøre.

Og lad mig lige påpege, at alle mine sider har kørt fint i hele deres levetid Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)