Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette hjemmeside navn okay?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Sander:
Jeg har alle mine domænenavne kørende hos dem

Og hvordan er dine domæner registreret hos DK-Hostmaster?

På Webhostings hjemmeside kan jeg se, at webhosting står som betaler, men hvad står der for felterne Registrant og Fuldmægtig?

Jeg har lige haft en sag med en kunde, hvor det viste sig at hun ikke selv stod som Registrant for sit domæne. Man skal være opmærksom på, at det er den person eller virksomhed der er anført som Registrant hos DK-Hostmaster, som reelt har retten til domænet.

Dette er desværre også en kendt fælde ved køb af domæne navne, som er ukendt for de fleste.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:11

Hej Ole Skype-Wink

Dette synes ikke at være tilfælde for mig. Inde på DK-Hostmasters hjemmeside står jeg som både fuldmægtig og registrant Skype-Wink

Så umiddelbart kan jeg ikke se nogle problemer med Webhosting.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Hej Sander

Det er godt at se, at du ikke har det problem. 

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:16

Sander:
Så umiddelbart kan jeg ikke se nogle problemer med Webhosting.dk 

Helt samme erfaring har jeg - der er ALDRIG problemer med dem, og man kan sagtens selv styre DNS, hvis man øsnker det (tidligere i tråden blev det nævnt at man ikke kunne).

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 13:18

Ole Schelde:
Det er også almindelig kendt, at der kan være problemer med at flytte sine domæner væk fra sådan en leverandør, hvis man på et tidspunkt ønsker dette.

Jeg har rykket alle mine domæner købt gennem webhosting over på andre navneservere uden nogen problemer.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:42

Jeg smider også mine domæner over på GratisDNS efter jeg har købt dem på Webhosting, så jeg synes det er en fin service de tilbyder til de 45kr

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Hej

Kristoffer Broholm:
Jeg smider også mine domæner over på GratisDNS efter jeg har købt dem på Webhosting, så jeg synes det er en fin service de tilbyder til de 45kr

Man kan altid bliver klogere, og jeg er fuldstændig enig i, at der ikke er nogen grund til at betale mere end højst nødvendigt, så fremover vil jeg da også købe mine domæner gennem Webhosting, og så efterfølgende flytte dem til GratisDNS, med den udmærkede service som de tilbyder gratis.

Mvh.

Ole

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:53

Det er jo det vi alle er herinde for, at blive lidt klogere på det hele ;-)

Jeg svarede ikke tidligere på dit indlæg, for jeg vidste ærlig talt ikke om jeg stadig brugte webhostings DNS servere når jeg skifter til GratisDNS nameservers, men det var der heldigvis en klogere end mig der kunne hoppe ind og svare på.

Så kunne jeg også bekræfte at det kunne lade sig gøre, nu en anden havde ryddet tvivlsvejen for sne for mig :)

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:04
Køb domainet , så du ikke behøver være bekymret for nogen "nakker" den :-)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10

Ole Schelde:

Kristoffer Broholm:
webhosting.dk sælger dk domæner til 45,-

Jeg kender ikke alle forhold omkring webhosting.dk, men på området omkring domæner så kræver de, at man brugere deres DNS servere, når man skal købe et domæne igennem dem. På deres informationsside kan jeg se, at de har 2 DNS servere, som formentlig er placeret i det samme driftscenter.

Det er også almindelig kendt, at der kan være problemer med at flytte sine domæner væk fra sådan en leverandør, hvis man på et tidspunkt ønsker dette.

Til sammenligning har GratisDNS 5 DNS servere, som er placeret i Danmark, USA, Holland m.m. hvilket giver en høj grad af driftssikkerhed. Samtidig har GratisDNS ingen krav om at du skal bruge andre af deres services.

jeg købte billigt hos webhosting.dk  flyttet domæner lidt efter til andre steder , så enkelt er det køb det billigste sted og spar penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)