Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvordan en kanin tjente over 100.000kr !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Ville lige dele denne lille video med jer (Den er på dank) " title="Klik her!" target="_blank">klik her!  

Den handler om 3 super tossede små ideer, der blev en succes, fordi de blev markedført rigtigt.

Forsat god weekend :) 

" title="Klik her!" target="_blank">

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 15:08
Ha ha - jeg er vild med idéen med The Million Dollar Website! :-D

Men i bund og grund handler det vel bare om at få en idé der er SÅ langt ude at medierne vil bruge spalteplads på det. Men hvordan har de her personer fået mediernes opmærksomhed? Er det kun fordi siderne er blevet spredt viralt, eller er der også blevet gjort noget aktivt for at tiltrække opmærksomhed? Det kunne jeg godt tænke mig at vide :-)

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Hehe ja det er nok ikke noget der ville komme med i lærebøgerne, men kreative påfund.
Kender faktisk Tobias der har lavet videoen og han er en flink fyr.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:52

Haha, der kan man bare se.

Det beviser bare, at det kan betale sig at tænke anderledes og se tingene fra en anden vinkel.

/Simon M. Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25

Hej

Nu hvor jeg har set videoen her, så er jeg faktisk mere bange for fremtiden end nogen sinde....

Og egentligt så kan så godt forstå at USA har de økonomiske problemer som de har.....og egentligt også hvorfor at verdens økonomi ryger en vej.

/Kenneth

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 01:01

Kenneth:

Hej

Nu hvor jeg har set videoen her, så er jeg faktisk mere bange for fremtiden end nogen sinde....

Og egentligt så kan så godt forstå at USA har de økonomiske problemer som de har.....og egentligt også hvorfor at verdens økonomi ryger en vej.

/Kenneth

arrh du.

folk har givet små penge, og firmaet har nok kunne se medie omtalen i det? - det en anderledes markedsføring men de har enten fået det de ønsket ud af det, eller har de ikke. - men en erfaring har de fået.

Så i stedet for du giver stakkels kanin toby skylden for verdens økonomiske problemer, skulle du nok bare gå i seng.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07

Hej Seiven

Jeg ser ikke så meget det at det er et enkelt tilfælde der gør det, men mere gentagelsen.....

Lidt ligesom at vi i DK, konstant skal se alle mulige og umulige realitets programmer affødt af MTV eller hvem der nu har lavet det.

Kommer det  til stykket, så alt hvad internettet har bragt med sig, er ligegyldighed. Og det betaler alle mennesker penge for at se på TV.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:25

virkeligt godt klaret at kunne sprede sit budskab så meget så hurtigt , det kunne man lære noget af , jeg kan dog ikke lige finde ud ad hvordan han fik spredt sit budskab så godt som han gjorde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 10:05

Ja det at tænke så anderledes er nok det der er det vigtigste.

Altså at tænke at man kan bytte en rød clips til et drømmehus er nok lindt langt ude ville man normalt sige, men fordi han tænker sådan lykkedes det ham at få det gennemført.

Budskabet må også være at man skal tro på sine ideer 100%

Og så et spørgsmål:

Hvis man laver noget på nettet der er gratis eller næsten gratis, hvordan f..... kan man så tjene penge eller sælge konceptet for mange millioner. Er det udelukkende pga mange besøgende og reklamer eller?

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:49

Det er meget sjovt at læse om den type ideer, men man skal også huske de mange fjollede ideer og påfund som absolut ikke gav nogle penge. Men sjovt er det da.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)