Hej, Jeg sender mellem 150-200 pakker om dagen. Jeg sender dem med Post Danmark som b-post. Der er ca. 7-8 stykker ud af de 150-200 pakker, som på mystisk vis forsvinder i Post Danmarks system. Vi får også en hel del retur som aldrig kommer frem til kunden. Engang imellem modtager vi også fejlagtigt "bøder" for underfrankering, som man så skal ringe og få slettet. Det står virkelig slemt til efter min mening. Så er på udkig efter alternativer. Jeg sender pakken som maxi brev til 20,50 kr. stk. Hvad gør I andre? |
Hej.
7-8 stykker var alligevel ret meget? Nu sender jeg langt fra det samme antal pakker som du gør, men jeg sender også mine pakker som brev, men det er sjældent vi støder på problemer.
Det hænder selvfølgelig at vi får breve/pakker retur, hvor vedkommende er "ukendt" på adressen. Det kan ske .. Og det bliver selvfølgelig en mer udgift for os, da vi skal til at sende pakken ud igen, plus have fat i kunden ang. en alternativ leverings adresse.
De sidste 1.000 pakker vi sendte, er blot 1 forsvundet i posten. 5 kommet retur hvor personer er "ukendt" på adressen. Jeg håber godt nok ikke, vi kommer op og mister så mange pakker som du gør, det kan jeg godt se ikke holder i længden.
Vi gør meget ud af vores forsendelser er flotte, tydelige adresse labels osv. Men det går jeg også udfra i har, nu hvor i sender så mange pakker.
Lytter lige med engang, kunne være rart med et alternativ, hvis uheldet skulle være ude.
Mvh
Martin