Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du lige fortælle om din dag?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - Sikke en masse der har ville fortælle om deres dag :) Kanon fedt at læse!

Hvordan ser en søndag så ud for jer?

Stod selv op klokken 9. Der var æg og bacon på menuen. 
Derefter hoppede jeg på jernhesten for at komme hjem til en ven for at lave lidt lektier. Lektierne blev skam lavet (over alt forventning) men der blev godt nok også spillet FIFA12.

Klokken blev 18, og jeg cyklede hjem igen. Kommer hjem, tjekker mails, spiser aftensmad, og nu sidder jeg her og rocker til lidt godt musik (Coldplay - Paradise)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg har ikke været forberedt på at skrive om min søndag, så jeg har ikke lavet nogen liste denne gang - Så dette er ud fra hukommelsen Geeked:

Min kone og jeg skiftes til at sove længe i weekenden. I dag var det så min tur til at sove længe!
Det har så i det hele taget været en noget atypisk søndag for os, da den ellers plejer at være ret "scheduleret". Normalt plejer vi at lave småting om formiddagen og kl. 11/12 spiser vi frokost hvorefter min datter sover til middag i et par timer. Det er så der hvor min kone og jeg plejer at rydde op og bare lige sidde og slappe af foran flimmeren. Når min datter så er vågnet plejer vi at lege og eventuelt tage ud og handle m.m. Kl. 18:00 Spiser vi aftensmad og kl. 19/19:30 Læser jeg godnathistorie for min datter hvorefter hun bliver puttet i seng. Fra da af plejer min kone og jeg at sidde med hver sin bærebare imens vi ser fjernsyn. Omkring kl. 22/23 går vi så i seng.

Men dagen i dag har for mit vedkommende set nogenlunde sådan her ud:

10:15 Står op og spiser morgenmad
11:00 Ser en eller anden serie i fjernsynet sammen med min kone og datter imens de spiser frokost (min datter vågnede kl. 6, så for dem er det ved at være frokost-tid).
11:30 Min datter bliver lagt til at sove til middag. Min kone og jeg ser dokumentaren Inside Wallstreet imens.
13:30 Min datter vågner. Sidder og leger med nogle spil med hende.
14:30 Kører med familien i Lyngby Storcenter for at få byttet en dobbeltgave (Borgen sæson 1) til en musik CD til min datter og får noget at spise.
16:00 På vej hjem. Kører forbi MediaMouse for at hente nogle småting jeg glemte fredag.
16:15 Hjemme igen.
16:30 Besvarer en stak emails og regner tilbud. Kigger på YouTube og Amino.
17:00 Min datter spiser aftensmad.
17:30 Min kone er ude og løbe en tur  imens min datter og jeg sidder med hver vores iPad.
Hun ser Pengu/Barbarpappa og jeg kigger på nye dele til en helikopter.
18:30 Min kone og datter er i bag og jeg benytter den halve times ro til at kigge en ekstra gang på produktionsplanen for mandag og tirsdag.
19:00 Læser godnathistorie for min datter.
19:30 Ser det allerførste afsnit af Borgen sammen med min kone imens vi spiser noget aftensmad.
20:30 Sidder og snakker
21:00 Surfer på Nettet imens vi ser "Nat på Museet 2"
21:30 Skriver nu på Amino....
---
22:00 Bør være i seng.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søndag:

Op kl 09.00 jeg kom først i seng kl 02

Checke mails ... og de boligsider jeg er medlem af

morgenmad: lækre kirsebær og økofiber müsli

Kigge igen på boligsiderne, er medlem af 4 + dba. Intet resultat

Er ved at være ret desperat!!! har søgt intensiv efter bolig i KBH i 3 mnd, og skal være ude pr 31/1 - og har brugt en del penge på boligsiderne. Mit budget siger max 5.500 og er blevet for gammel til at leje et værelse. Satte en ny annonce ind i gul og gratis. Checke alle ejendomsmægler som lejer ud. Søge på erhvervsudlejning, søge søge søge. Hov der gik så meget af min dag, igen uden noget konkret resultat.

kl 14 begynde at sortere i mine bøger, endte med at fravælge ca 40 %, dvs ca 3 flyttekasser med bøger. Fyldte en sort sæk med tøj til genbrug.

Kl 16 min super kæreste kom forbi til kaffe og hygge. Checke storskrald om der er noget godt at klunse.

Kl 18.30 Tog med kæresten hjem og lavede broccolisuppe til ham og børnene.

kl 21.30 Hjem igen, checke boligsider, dba og andre boligsider. Tænker på at sætte et indlæg på Amino.

kl 23 Kigger lidt tv på mac'en og bestemmer mig for at slukke kl 24 ... 01.30 checker lige mine grupper på linkedIn

Kl 02.00 slukker lyset - g'nat

Kl 07.30 vågner - checke boligsiderne og beslutter at lave et opslag på Amino ...

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)