Hej allesammen. Håber alle kom godt ind i det nye år. Synes det kunne være spændende at høre, hvordan en typisk dag for dig ser ud. Jeg ved godt, mange siger, de ikke har to dage, der er ens - men der må stadig være en form for struktur over dagen, som nogenlunde følger samme rytme hver dag. Vil også meget gerne høre hvad du arbejder med, og evt. hvordan du kom til at arbejde med det du gør i dag. Kan fortælle jeg selv er studerende, så det er op klokken 7:30, i bad, spise morgenmad, og så ellers afsted i en helveds fart. Typisk 6-8 timers skole, hvor meget af tiden (uden man opfatter det) bliver brugt på sider som amino, facebook osv. Og fordi jeg ikke har fundet på en genial idé endnu, ja så må jeg "nøjes" med at være tjener på Ecco, så der går nogle eftermiddage dér. Ellers står den på computer, hvor jeg faktisk arbejder på et lille projekt, som i nok skal få smækket i hovedet på et senere tidspunkt. Én gang om ugen står den mindst på fotografi, da jeg er igang med et projekt der hedder "The 52 Weeks Project", som du kan tjekke ud her: http://www.flickr.com/photos/qarstar/ Bedste hilsner |
Står op klokken 6:45 hver dag, hopper i bad, og tager op til mit gymnasie da jeg er studerende.
Her går tiden hurtigt med lektier, amino (som nu), facebook og måske skrive en artikel til min hjemmeside www.applikationen.dk.
Når jeg så er færdig klokken 14:10 smutter jeg over og spiser en salatbar i mit idrætscenter og så er det ind og træne børn til Junior Fitness.
Så hænder det at jeg skal være sammen med min bedre halvdel eftersom hun også er instruktør sammen med mig til Junior Fitness.
Endvidere laver jeg lidt internetarbejde hist og pist og holder min hjemmeside opdateret så meget som muligt.
Hvis der så er tid så står den på iOS App udvikling om aftenen. :-)