Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du lige fortælle om din dag?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Håber alle kom godt ind i det nye år.

Synes det kunne være spændende at høre, hvordan en typisk dag for dig ser ud. Jeg ved godt, mange siger, de ikke har to dage, der er ens - men der må stadig være en form for struktur over dagen, som nogenlunde følger samme rytme hver dag.

Vil også meget gerne høre hvad du arbejder med, og evt. hvordan du kom til at arbejde med det du gør i dag.

Kan fortælle jeg selv er studerende, så det er op klokken 7:30, i bad, spise morgenmad, og så ellers afsted i en helveds fart. Typisk 6-8 timers skole, hvor meget af tiden (uden man opfatter det) bliver brugt på sider som amino, facebook osv. Og fordi jeg ikke har fundet på en genial idé endnu, ja så må jeg "nøjes" med at være tjener på Ecco, så der går nogle eftermiddage dér. Ellers står den på computer, hvor jeg faktisk arbejder på et lille projekt, som i nok skal få smækket i hovedet på et senere tidspunkt. Én gang om ugen står den mindst på fotografi, da jeg er igang med et projekt der hedder "The 52 Weeks Project", som du kan tjekke ud her: http://www.flickr.com/photos/qarstar/

Lad os få en hyggelig snak igang, og lad os så finde ud af, hvordan du bruger din dag.

Bedste hilsner
Nichlas 

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 07:59

Står op klokken 6:45 hver dag, hopper i bad, og tager op til mit gymnasie da jeg er studerende.
Her går tiden hurtigt med lektier, amino (som nu), facebook og måske skrive en artikel til min hjemmeside www.applikationen.dk. 

Når jeg så er færdig klokken 14:10 smutter jeg over og spiser en salatbar i mit idrætscenter og så er det ind og træne børn til Junior Fitness.
Så hænder det at jeg skal være sammen med min bedre halvdel eftersom hun også er instruktør sammen med mig til Junior Fitness.
Endvidere laver jeg lidt internetarbejde hist og pist og holder min hjemmeside opdateret så meget som muligt.

Hvis der så er tid så står den på iOS App udvikling om aftenen. :-) 

Find de bedste apps her!

Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:24

Det lyder meget spændende :)

Hvor er du Junior Fitness instruktør henne, og hvad går det helt præcis ud på?

Bedste hilsner
Nichlas 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:47

Det er forskelligt hvornår jeg står op men et sted mellem 6-8 alt efter hvornår jeg har mine første forelæsningen på universitet.

Her bruger jeg typisk et par timer hvorefter jeg får lidt frokost inden turen går ud til mine kunder om eftermiddagen/aften. Når jeg så kommer hjem går tiden foran skærmen hvor der faktureres og udsendes fakturaer :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal til at ændre vaner i hvert fald for mine dage ser tit sådan her ud :P

I dag.

Kl. 8. Sagde farvel til kæresten der skulle til eksamen i Danmark de næste 10 dage.
Kl. 9. Bestiller morgenmad takeaway hos McD og ser 3 afsnit Family Guy.
Kl. 10-14. Middagslur.
Kl. 14-17. Læser nyheder og surfer.
Kl. 17-19. Arbejde lidt og checker salgstal og studerer lidt.
Kl. 19. Bestiller aftensmad fra PizzaHut og ser Close Encounter of the Third Kind.
Kl. 21-23. Prøver at fixe Lav Din App.dk der loader langsomt (grr).

Nu er spørgsmålet så om jeg skal se Futurama eller læse Steve Jobs biografi.

I morgen vil jeg prøve at squeeze lidt træning ind i skemaet :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:05

Jeg kan fortælle om min dag i dag. Stod op kl 04.45 som jeg gør hver dag. Et hurtigt bad og ingen morgenmad. Og så er det ellers på arbejde. Da jeg ikke tjener nok på min ideer på nuværende tidspunkt arbejder jeg som tekniker hos CMC Biologics hvor jeg udfører diverse analyser. Så tog jeg fri kl 13 og smuttede forbi kop og kande for at købe en gave. Direkte hjem, spise noget mad og på samme tid lave lidt SEO på mine sider. Et hurtigt bad og så afsted igen, nu sidder jeg så i en bus på vej hjem til de ældre for at fejre min mors fødselsdag. Tadaa

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00

min iværksættere dag i dag

online hele dagen løbende amino.dk og flere andre steder

stod op klokken 7.00

tog på skole transport er der lidt over 8.30

frokost  11.30 12.00

undervisning ordblind og engelske færdig 13.30

snakker om min strip hjemmeside med kjt-media.dk ved 15.20 tiden , hvad der kanforbedres ved den, jeg får masser af råd finder ud ad bookingformularen og fjerner det der laver duplikat og desuden får afklaret masser af andre ting , det hele er ikke så besværligt som jeg troet

tager tog mod København 16.10 fra Hillerød

tager ind til byen pole dans 17.15 til 18.45

18.45 aften mad imens sider i tog og online her og alle steder

vasker tøj og bagefter strækker ud når kommer hjem måske klokken 20.00 slapper af online over at laver siden nok i seng 23.00 - 24.00

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg elsker denne type indlæg, hvor vi lærer lidt mere om hinanden :-)

Min dag kører meget på rutinen i hverdage. Det er primært weekenderne der skiller sig ud. Her er en almindelig hverdag for mig:

Kl. 5: Står op, tjekker emails, Facebook, EU aktiekurser.
Kl. 6: Går i fitness centret hvor jeg bor. Ser nyheder og US aktie åbningskurser samtidig.
Kl. 7: Gør mig klar til at køre.
Kl. 7:30: Spiser hjemme eller tager på Starbucks.
Kl. 8: Kører på arbejde. Køreturens længde afhænger af hvilken bil jeg tager :-)
Kl. 8:30-18: Arbejde
Kl. 18:30-20: Spiser enten hjemme eller ude. I perioder oftest ude.
Kl. 20-: Afslapning, arbejde lidt med blogs eller andet.

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også være med :)

6.30 = Stod op og tog et bad og en kop te

7.30 = Møder op på arbejde som elektrikker

12.00 = Pause i 30 min

15.15 = Fri og køre hjem

15.45 = Dyrker sport i 30-60 minutter

Resten af dagen sidder jeg normalt på min computer eller sammen med en ven eller andet stuff..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:45

Jeg står op hver morgen kl 6:50, og tager mit tog 7:15, dvs ingen morgenmad, bare op, tøj på, og af sted.

Så er jeg i skole fra 8:15 til 13:45 hver dag, som Web Integrator. og så når jeg kommer hjem omkring 14:30, starter jeg min computer op, og programmere, og tjekker Amino, samt andre hjemmesider.

Jeg holder øje med mine projekter og forbereder mig til at få en kunde, så jeg har lidt at vise frem af produkter, så de har mulighed for at vælge noget, eller kommer med noget helt nyt.

hver aften ser jeg 1-2 film, og så i seng.

weekender sidder jeg lidt på computeren og holder mig opdateret, samme med mine sociale netværker, samt diverse andre sider.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)