Hej alle - min hjemmesiden Applikationen.dk har efterhånden kørt i en uges tid nu. Er der nogen af jer der gider at komme med noget konstruktivt kritik?
Lav den lige til et link, så bliver den serveret på et sølvfad for os :-)
Jeg kan rigtig godt lide siden. nem og overskuelig. Måske er der for mange nyheder på forsiden, som alle har samme størrelse? Kan det sættes anderledes op, så de 3 øverste er størst eller lignende.
Gode 'billeder' også... kan godt lide det afrundede design.
Jeg kan ikke få gang i forummet, på trods af "okay" besøgs tal (hvilket ikke kun kommer fra referencer).
Er der nogen der har nogen ideér? Ikke til forummet rent teknisk, men til "markedsføringen" af det - hvordan får man sparket gang i det?
Måske du selv kunne oprette nogle (lidt længere) indlæg i forum. Nogle indlæg som lægger op til debat. Hvis dine besøgstal ellers er ok, vil jeg mene, at det muligvis kan medvirke til noget aktivitet.
Jeg har selv tænkt det samme, og har da også oprettet et enkelt indlæg til hvert stysystem (Mac, iOS og Android) - men kan godt være jeg skulle prøve at smide nogen op med lidt mere debat.
Ja, jeg så godt, at du allerede havde være igang med indlæg. Men jeg tror, at der skal flere til. Jeg kender det godt selv: Hvis jeg kommer til et forum, som ser "halvtomt" ud eller måske ligefrem skriger af, at der ikke er megen aktivitet, så føler jeg mig heller ikke lige ansporet til at skrive der.
et oplæg på én linie trigger nok ikke den helt store svarlyst specielt hvis folk ikke er medlemmer. Prøv at tænk på hvad du selv ville have lyst til at svare på. Det skal jo være noget der provokerer eller kan skabe røre på en eller anden måde. Desuden fremgår det ikke på forsiden at det er noget man skal interagere med - hvorfor er der ham den lille mand - jeg synes ikke det er så informativt for hvad det er man klikker på.
PLUS - det at man skal logge ind for at kommentere er en stor hæmsko - måske skal man bare kunne kommentere via face i starten? du kan tjekke det ud på facebooks developer plugin side
Jakob Danelund | programmør / stud. psych IT med indsigt - http://psykit.dk
Og lad paddingen følge den i de andre bokse, det forvirrer øjet at den øverste boks med blogindlæg har teksten ét sted mens de nederste har den et andet. (Ham ikon-manden er også en stor del af irritationsmomentet ;)
Jakob Danelund | programmør / stud. psych IT med indsigt - http://psykit.dk