Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning- Gratis test billede, priser fra 7,5 kr. per billede og 50 % på første "Amino ordre"

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fitness udtyr,

Der blev sendt et nyhedsbrev ud fra Amino her for et par uger siden hvor tilbuddet fremgik. Hertil er der en Tilbuds side på trapperne inde på Amino Plus siden hvor der specielle tilbud kun forbeholdt Amino Plus medlemmer.

Samarbejdet er et 1 år frem, så der er lidt tid endnu hvis du snart har billeder :)

Rigtig god dag.

Hilsner

Frederik

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Violinbygger Hvamstad Skrevet kl. 13:17
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:21
Hej Frederik

Jeg uploadede nogle billeder den dag nyhedsbrevet blev udsendt, men fik ingen bekræftelse på at billederne var gemt (der var ikke nogen gem-knap på siden, så udfyldte bare felterne og uploadede billederne). Sendte en mail til jeres mail for at høre om i havde fået billederne, men den har jeg endnu ikke fået svar på Smile

Skal jeg prøve at uploade igen?

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 36
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 13:22

Lækker side. Jeg har før benyttet mig af, at kontakte dem direkte i østen, men det gider man jo ikke længere med de priser du har.

Flot Yes

http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:35

Har i dag modtaget et gratis testbilled, for at vurdere kvaliteten af Smartclippers service.

Jeg modtog et meget imponeret resultat, og vil helt sikkert benytte Smartclippers i fremtiden! :)

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 02:28

Må hellere lige notere dig... Der er et par projekter på tegnebrættet som vil kræve dine services.

Rigtigt godt set; find a headache and deliver the cure...

Fra Farum
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Trone Danmark aps Skrevet kl. 21:34

Hej Frederik,

Tak for din hurtige service og billederne er super gode, du skal nok få mere arbejde fra os. Dine priser er på niveau så alle virksomheder kan være med.

Mange hilsner

Lene

Ammestol.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Allesammen,

Tak for de pæne kommentarer og tilfredsheden for den service vi udbyder - det værdsætter jeg Smile.

Har fået en del henvendelse på hvor stor vores kapacitet er. Vil blot infomere om ,at vi sagens kan klare store ordre, så hold endelig ikke igen med at kontakte mig. Har du allerede en leverandør er du mere end velkommen til, at få et uforpligtende tilbud her vil jeg garantere, at vi enten kan matche eller tilbyde en bedre pris. Vi gir gerne et par gratis testbilleder.

Jeg også fået en del henvendelse omkring arbejdsforholdene. Alle mine medarbejdere er på kontrakt og arbejder under Vietnamesisk lovgivning. Dvs. at arbejdsdagen er på 10 timer med 1 times betalt frokost, samt opsparing til feriedage og enten en eller to fridage i weekenden.

Beklager meget problemerne med hjemmesiden (vi arbejder hårdt på en ny). Har du enten uploadet billeder eller skrevet til os, og ikke fået noget svar, så skriv endelig over Amino til mig igen. Jeg giver gerne nogle ekstra gratis billeder som kompensation Smile

Har du behov for behandling af f. eks vektoriseringer af logoer eller en mere kompliceret billedbehandling er det også noget vi tilbyder. Vi gir gerne et gratis testbillede eller et uforpligtende tilbud.

Igen vil jeg bare lige sige, at vi som sagt er i samarbejde med Amino, og tilbyder alle Amino Plus medlemmer 15 gratis billeder. Har du ikke lige brug for fritlægning, men en anden slags billedbehandling er du mere end velkommen til at skrive til mig, så kan vi nok finde ud af et eller andet som kan matche tilbuddet. Har / er du kunde hos mig, og ikke anvendt dette tilbud, er du mere end velkommen til at benytte dig af det. Send endelig nogle billeder afsted, så du selv slipper for besværet Smile

Rigtig god torsdag aften.

Hilsner

Frederik

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)