Hej Allesammen,
Tak for de pæne kommentarer og tilfredsheden for den service vi udbyder - det værdsætter jeg
.
Har fået en del henvendelse på hvor stor vores kapacitet er. Vil blot infomere om ,at vi sagens kan klare store ordre, så hold endelig ikke igen med at kontakte mig. Har du allerede en leverandør er du mere end velkommen til, at få et uforpligtende tilbud her vil jeg garantere, at vi enten kan matche eller tilbyde en bedre pris. Vi gir gerne et par gratis testbilleder.
Jeg også fået en del henvendelse omkring arbejdsforholdene. Alle mine medarbejdere er på kontrakt og arbejder under Vietnamesisk lovgivning. Dvs. at arbejdsdagen er på 10 timer med 1 times betalt frokost, samt opsparing til feriedage og enten en eller to fridage i weekenden.
Beklager meget problemerne med hjemmesiden (vi arbejder hårdt på en ny). Har du enten uploadet billeder eller skrevet til os, og ikke fået noget svar, så skriv endelig over Amino til mig igen. Jeg giver gerne nogle ekstra gratis billeder som kompensation 
Har du behov for behandling af f. eks vektoriseringer af logoer eller en mere kompliceret billedbehandling er det også noget vi tilbyder. Vi gir gerne et gratis testbillede eller et uforpligtende tilbud.
Igen vil jeg bare lige sige, at vi som sagt er i samarbejde med Amino, og tilbyder alle Amino Plus medlemmer 15 gratis billeder. Har du ikke lige brug for fritlægning, men en anden slags billedbehandling er du mere end velkommen til at skrive til mig, så kan vi nok finde ud af et eller andet som kan matche tilbuddet. Har / er du kunde hos mig, og ikke anvendt dette tilbud, er du mere end velkommen til at benytte dig af det. Send endelig nogle billeder afsted, så du selv slipper for besværet 
Rigtig god torsdag aften.
Hilsner
Frederik