Jep, når jeg har fritlagt en masse fine billeder kommer der et portfolie med tilhørende kundeudtagelser :) En "mouseover" funktion er nok heller ikke så hensigtsmæssig, men lad os se hvad der sker når siden updateres :)
Hilsner
Frederik
---
Hej Peter,
Jep, hun er rigtig dygtig. Dit billede er fritlagt venligst check din e-mail :)
Har lige fået et FLOT fritlagt billede retur blot 5 timer efter jeg uploadede det en Søndag aften!
Fint arbejde og Hurtig respons - Jeg kommer igen med mere.
Men næste gang koster det jo penge. Hvordan skal betaling foregå?
Jeg frygter at du giver os alle kredit og efterfølgende drukner i at rykke for et masse småbeløb. Jeg vil foreslå forudbetaling efter efter at folk har testet og set at det er ok. Jeg ved at Dankort koster en del at implementere men Paypal er nemt og billigt at starte med.
Er rigtig glad for du er tilfreds med det færdige resultatet og leveringstiden. Du sender bare nogle billeder, så fixer vi dem for dig - husk der er 50 % på første "Amino ordre"
Jeg har lavet en ret smart løsning på den her mulige problemstilling, men vil gerne holde den ude af den offentlige tråd - du er meget velkommen til at skrive en PM til mig, hvis du er nysgerrig
Lige en tanke Frederik - "alle" siger det er for billigt til at rode med selv. Er det en ide at hæve dine priser ?
Jeg tror du kunne hæve dem lidt og gå fra at være "for billig " til "billig" dvs uden at miste kunder
/Peter
Jamen fordi der er for billigt til at man selv vil rode med, betyder jo ikke at man vil betale højere pris, i min verden betyder det at man har ramt helt rigtigt med prisen. Nu er han jo ikke den eneste i verden der laver dette, men hans fordel i DK er at han er kommunikerer med sine kunder fra DK på dansk og samtidig er billig.
Desuden tror jeg ikke jeg ville finde det attraktivt til f.eks. 9,50 (dermed ikke sagt at det ikke er billigt) - tror det har noget med det psykologiske i prisen som er omkring 1 euro for mit vedkommende...