Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning- Gratis test billede, priser fra 7,5 kr. per billede og 50 % på første "Amino ordre"

Side 4 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe,

Det kan jeg uden problemer klare. Nu har jeg dog sendt billedet afsted som en ren fritlægning som du anmode om.

Vil du ikke sende mig en PM eller e-mail til mig, så kan vi snakke videre omkring hvordan vi ordner dine billeder.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Lystrup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  The Wine Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Frederik (Smartclipper) - fantastisk service, hurtig behandling og super billigt (nærmest gratis :-))

Hilsen Merete

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Merete,

Mange tak for den fine feedback. Du er altid velkommen til at sende flere billeder til mig  Smile

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt og fået leveret fritlægning af en stribe billeder for en kunde.
Kunden er meget tilfreds med leveringstid og ikke mindst kvalitet.
Jeg kan varmt anbefale Frederik og Smartclipper.
Ingen tvivl om, at jeg vender tilbage med flere bestillinger.
Thumbs up her fra. Skype-Smile

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Mange tak for feedback.

Er glad for at kunden er tilfreds med resultatet i sender bare billeder afsted når der er brug for det :)

God søndag.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og ledte efter en til at fritlægge :-)  så jeg har fluks sendt dig et foto og venter spændt.

Jeg har læst dit salgsbrev og normalt ville jeg sige,  at det er alt for laaangt - men du formår at fastholde læseren for  sproget flyder godt. Godt salgbrev med call-to-action.  Det eneste jeg kan undre mig over er "retouching". Hedder det det på dansk eller hedder det "retouchering" ?  Retouching er vel kun på engelsk

Fra København Ø
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Super lækker side og smart koncept. Ser ud til du nok skal få succes med siden. Fedt at se. :)

Hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik til siden, kunne der under pris måske godt være en lidt mere uddybende og forklarende tekst til de 4 forskellige prisklasser. Evt. under billedet. Så mulige kunder får forklaret helt præcist hvad forskellen er på de 4 forskellige prisklasser.

Ellers thumbs up herfra!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Billedet er hermed modtaget og sendt af sted til mit team.

Tak for feedback på salgsbrevet. Det har været ændret mange gange for at ramme helt plet. Salgsbrevet er udarbejdet i samarbejde med Louise Lamberth, der også er aktiv som tekstforfatter herinde på Amino. Har arbejdet sammen med hende før, og kan varmt anbefale hende.

Du har helt ret det hedder "Retouchering", er hermed ændret, tak for det Smile

Rigtig mange hilsner

Frederik

----

Hej Mark,

Tak for den fine feedback, og fedt du lige giver et ord med på vejen til hjemmesiden Smile.

Rigtig godt forslag. Før jeg sendte siden afsted til programmering havde jeg overvejet, at implementere en funktion, så man kunne lave en "mouseover" på billederne og få information omkring hver priskategori. Derudover skulle hvert enkelt billede skifte billeder hele tiden, så man kunne se flere eksempler på billeder der lå i den priskategori. Blev dog aldrig til noget, da konceptet blev udviklet hurtigt....

Men den er hermed noteret igen, og vil blive lavet når hjemmesiden snart skal updateres, tak for det Yes.

Rigtig god aften.

Hilsner

Frederik

Fra København Ø
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så har du jo tænkt over det. :)

Lyder som en rigtig god idé med flere eksempler. Hvis der er plads til det på siden kunne det også være fedt med før/efter billeder ligesom det du har på forsiden. Det virker rigtig godt.

Er ikke selv så vild med mouse over funktionen i dette tilfælde. Jeg mener lidt man mister noget overblik hvis man fx vil sammenligne de 4 prisklasser på én gang er det ikke muligt på den måde.

Men det er selvfølgelig op til dig hvad du synes der fungerer bedst. :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikF:
Salgsbrevet er udarbejdet i samarbejde med Louise Lamberth,

Rart at vide for jeg kan se at Louise er go' :-)

Side 4 ud af 9 (88 indlæg)