Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning- Gratis test billede, priser fra 7,5 kr. per billede og 50 % på første "Amino ordre"

Side 2 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså bare en lav pris.

Ser frem til at høre fra nogle af dem, der afprøver dig herinde, så vi kan se kvaliteten åp mange forskellige billeder.

Jeg vl da klart have dig i tankerne, til den pris gider jeg sku ikke selv.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

Det er super billedet er hermed modtaget, tak for det. Leveringstiden er indenfor 24 timer det afhænger dog af mængden, hvis der nu skulle komme en stor ordre (100 + billeder) her til at starte med vil der måske opstå længere ventetid.

Virksomheden er helt ny og er ved at få koordineringen på plads med grafikerne, men de er effektive og jeg har arbejdet sammen med dem før, så mit mål er at have en endnu hurtigere levering. Min plan er at strukturer teamsne, så de kører i skiftehold og derved dækker hele døgnet for derved at opnå den hurtigst mulige leveringstid.

Men det er jo altid lidt problematisk med opstart her i starten, men bliver der ikke leveret indenfor 24 timer gir jeg alle billederne gratis.

God aften.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 22:43

Hej Plitarko,

Tak for den fine feedback, det er altid motiverende her i opstartsfasen det værdsætter jeg. Det er en serviceydelse som kan aflaste kunden, så vedkommende i stedet kan fokusere på sine kernekompetencer. Men fritlægning er som sagt ikke svært spørgsmålet er bare om det er det rigtige sted at ligge sin tid, når det kan klares for 7,5 kr. per billede.

Rigtig god aften.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Tak for dit indskud.

Du er mere end velkommen til at tage kontakt til mig, hvis du skulle have brug for at få lavet fritlægning. Det er en god pointe med kvalitets chekket.

Er der nogle der anvender fritlægning til dagligt med større ordrer, så send et par billeder til mig. Det må gerne være hvor der skal laves ekstra ydelser som f. eks spejlning, drop shadow eller lignende, så laver jeg dem gratis. Efterfølgende kan de evt. uploades her i tråden. Hvis der ikke er nogle der byder sig på banen er du Jonas velkommen til at sende et par billeder. 

Alle billeder der er på siden er lavet af grafikerne jeg arbejder sammen med.

Er opgaven ikke lavet ordenligt laves til den igen uden ekstra omkostninger. Ligeledes er hele ordren gratis, hvis der ikke leveres til tiden.

Rigtig god aften

Rigtig mange hilsner

Frederik 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 23:03

Hej Frederik

Først og fremmest; Super fedt koncept! Jeg er en spade til billederedigering, så jeg vil helt sikkert få brug for din tjeneste fremover, til nogle af de mange projekter jeg får søsat forhåbentlig.

Dernæst, så synes jeg at siden er vildt brugervenlig. Jeg kan gode lide at den er så simpel og let at finde rundt på - og så er det grafiske jo også i orden, hvilket er pissevigtigt for en side der handler med billeder.

Keep up the good work!

Dbh Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 23:10

Hej Lars,

Tak for den fine feedback du sender bare nogle billeder også finder vi en god pris. Glad for du synes godt om designet / brugervenligheden min tanke er bare at holde det så simpelt som muligt.

Rigtig god aften

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 09:17

Hej Frederik

Jeg vil gerne prøve dit tilbud af.
Jeg sender dig et enkelt billede og hvis kvaliteten er i orden har 9 andre i også kan få lov at lave for mig.
Jeg sender dem via jeres hjemmeside 

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:19

Jeg sender dig også lidt arbejde :)

har flere hundrede der skal checkes.

Super hjemmeside du har lavet - det skal nok blive en succes.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:30

Har også lige sendt et billede ind af en træningsbænk, der er også en del mere at komme efter hos mig hvis det er godt. Til den pris gider jeg ikke lade mine ansatte bruge tid på det. Kræver dog at de kommer hurtigt da man typisk står og skal bruge det rimelig ASAP.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 11:47

Hej Allesammen,

Dem der sendte testbilleder til mig i går aftes er alle blevet fritlagt og sendt retur. Venligst check jeres mail og i meget velkommene til at give en vurdering af leveringstid og kvalitet her i tråden. Håber i er tilfredse.

----

Hej Agent,

Det lyder rigtig godt.

Dit testbillede er modtaget og sendt af sted til grafikerne. Håber du bliver tilfreds, så jeg kan fritlægge noget mere for dig.

Rigtig mange hilsner

Frederik

----

Hej Jesper,

Mange tak for den fine feedback - det giver lige ekstra skub til motivationen.

Det lyder rigtig godt. Du er meget velkommen til at sende et par billeder afsted. Har dog ikke modtaget dit testbillede.

Har du flere hundrede der skal fritlægges kan du evt. kontakte mig privat på info@smartclipper, så vil jeg gerne give et par ekstra testbilleder. Her kan vi evt. snakke omkring ekstra ydelser som f. eks dropshadow, spejleffekt m.m. og hvad jeg kan tilbyde med levering og pris.

Vigtigst er dog, hvis du skal have lavet en større ordre, at det er samme grafiker/grafikere der laver alle billederne. Hver grafiker har sin måde at fritlægge på (kun relevant hvis der skal ekstra ydelser på), så det kan undgås at fritlægningen ikke bliver vist som på testbillederne.

Rigtig mange hilsner

Frederik

----

Hej Nikolaj,

Dit billede er hermed modtaget og sendt afsted. Som sagt er virksomheden helt ny og der er altid en del koordinering i en opstartsfase, men min garanti er at jeg levere indenfor 24 timer. Men en levering kan også finde sted inden for få timer afhænger dog af størrelse på ordren.

Håber det er noget du har lyst til at gå videre med.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Side 2 ud af 9 (88 indlæg)