Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning- Gratis test billede, priser fra 7,5 kr. per billede og 50 % på første "Amino ordre"

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer,

Jeg er ung iværksætter der ved siden af studiet er sprunget ud i et nyt projekt www.SmartClipper.dk: der som kerneydelse tilbyder fritlægning af billeder.

Hele min grund ide omkring udviklingen af hjemmesiden og konceptet var bare: Keep it simple and cheap. Har udarbejdet et salgsbrev, hvor jeg beskriver konceptet og priserne, det kan åbnes her: Salgsbrev

Ellers ville jeg høre om der var nogle potentielle kunder der kunne være interesseret i denne ydelse. Har du i forvejen en leverandør, er du mere end velkommen til at sende et par billeder af sted til mig og se om jeg kan tilbyde det til en bedre pris.

Giver 50 % på første "Amino ordre" og alle er velkomne til at oprette sig på hjemmesiden og få et gratis testbillede. Ville selvfølgelig værdsætte, hvis det kun er personer med et forretningsmæssigt henseende der gør det Smile

Håber det har skabt lidt interesse.

Feedback til hjemmesiden, priserne og salgsbrevet tages i mod med åbne arme.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Det er jeg sikker på bliver en succes hvis du kan fastholde kunderne der først har været forbi.
Flot klaret.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 22:04

Hej Philip,

Tak for de fine ord det har også været en hård omgang. Har en stærk supplychain i Vietnam med dygtige grafikere, hvor jeg personligt kender ejeren som jeg før har udviklet hjemmesider samme med, så håber der vil komme nogle kunder forbi.

Rigtig god aften.

Mange hilsner

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Fedt koncept! - Siden er sgu flot :-)

Jeg smider en bestilling inden længe!

Held og lykke med dit projekt!  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 22:08

Hej Ebbe,

Tak for den fine feedback, det værdsætter jeg. Det er du mere end velkommen til skriv endelig, så finder vi en god pris.

God aften.

Rigtig mange hilsner

Frederik

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 22:14

Super idé :) Svarer lige her så jeg kan finde dig når det bliver aktuelt. Vil garanteret opstå situationer hvor jeg får brug for dig senere :)

Edit + ps: Du har en stavefejl i navnet i title tagget på siden - der står SmarClipper.dk :) 

Edit igen igen: Flere stavefejl :D "haste ordre" skal være ét ord. Transperent skal være "transparent"

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:17

Jeg er helt tosset med idéen - og det er uden tvivl noget jeg vil benytte mig af da jeg er lidt af en skovl til det med fritlægning.

Selve hjemmesiden er også super indbydende og overskuelig - om den er brugervenlig finder jeg ud af om lidt når jeg sender en bestilling afsted på et testbillede :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:23

Har netop bestilt et test billede. Hvor hurtig leveringstid har du normalt?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 22:25

Hej Dan,

Det vil jeg se frem til og tak for oplysningen med stavefejlen den må rettes hurtigst muligt.

Rigtig god aften.

Rigtig mange hilsner

Frederik

---

Hej Marianne,

Det er du mere end velkommen til, det skal jeg nok fixe hurtigt og billigt for dig. Tak for den fine feedback. Brugervenlighed er noget jeg virkelig har haft fokus på. Hjemmesiden er dog i "BETA" nu, så  opstår der problemer er du selvfølgelig mere end velkommen til at skrive eller ringe til mig.

God aften.

Rigtige mange hilsner

Frederik

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:25

God idé, flot hjemmeside. Folk skulle bare vide, hvor nemt det er at fritlægge et billede, men til 7,5 kroner, kan det sgu næsten godt betale sig at lade være med at sætte sig ind i. Held og lykke!

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)