Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På kanten af top 10 i App Store (DK)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille lommeregner app jeg har fået outsourcet til eksempel på processen af at lave apps har den sidste uge ligget i top 20 og nu ligger den og svæver ved 10-12. stykker.

Over/Under på om den rammer top 10? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:06

Tillykke! Det er super godt klaret. Koster den noget, eller er der reklamer på? Og hvordan er indtjeningen?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 19:10

Well done Phillip! Smile 

Men hvad er forskellen på din lommeregner og den som er på telefonen? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

@Andreas

Startprisen var 12 kr. og blev ændret til 6 kr. og det har betydet 2x downloads og dermed større synlighed. Indtjeningen er rigtig god for en niche app på en enkelt iOS enhed nemlig iPad og til et dansk marked (med lidt iTunes SEO fiflen er der dog også salg fra udlandet). Meningen med denne app var ikke at skabe stor indtjening blot vise processen enkelt

@Emil

Hehe den har jeg fået så mange gange. Der er ikke en indbygget lommeregner på en iPad.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 19:26

Har den app på min iPad, og jeg er tilfreds.

Den ender på top 10 ;)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 19:26

Philip Mahler:
Hehe den har jeg fået så mange gange. Der er ikke en indbygget lommeregner på en iPad.

Læste overhovedet ikke det var til iPad, men super fedt! Må man få afvide hvor mange der har downloadet den pr d.d.? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

@Andreas

Tusind tak for det, jeg sad også lige og lavede budget med den her til aften.

@Emil

Jeg beholder det for mig selv lidt endnu. Den næste app igen, vil være et større projekt hvor der også blogges dagligt om det hele med salgstal og hele molevitten.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:44

Philip Mahler:

@Emil

Jeg beholder det for mig selv lidt endnu. Den næste app igen, vil være et større projekt hvor der også blogges dagligt om det hele med salgstal og hele molevitten.

Fedt! Det vil jeg glæde mig til at holde øje med :) Må man spørge om du tog hensyn til eventuelt konkurrerende apps, eller om du bare tænke "f*ck de andre, min er meget bedre!"? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Der er hundredevis af lommeregnere derude så nej ikke i dette tilfælde. Der fandtes dog kun et resultat når du søgte på lommeregner og det var en forfærdelig dårlig app som alle kunne gøre bedre.

I bogen forklarer jeg også at det er relativt retarderet at targete sådanne brancher der er fyldt med lignende/identiske apps. Men der er MANGE danskere der får iPads om måneden og mine forundersøgelser viste at der var grundlag nok for en ren dansk lommeregner og at det ville være lettere for folk der læste bogen at relatere til en mere enkel app.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)