Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med matematikken!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har før set mange få hjælp og råd til andet end iværksætteri, så nu spørger jeg lige de kloge hoveder herinde :)

Det er sådan at jeg går i 1.g på stx og har matematik på A niveau. Jeg er interesseret og engageret i faget og laver altid mine lektier i dette fag ;)

Men alligevel klare jeg den ikke specielt godt og da jeg ved at matematik er en del af iværksætteriet ville jeg bare spørge hvad jeres råd til mig kunne være? Hvad for nogle indlæringsmetoder bruger/brugte du.

Jeg tænkte jeg ville forbedre mig inden det var forsent :) Så alle inputs er velkomne!

Ha' en fortsat god dag og må heldet være med jer og jeres projekter!

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:38

Jeg synes bestemt, du skal spørge din matematiklære om indlæringsmetoder,de er jo uddannede til den slags.

Men ellers er det klø på og aldrig giv op. Man kan næsten nå alt i verden, hvis man ikke giver opYes

Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:48

Fedt at du tør at komme frem med dit problem og i en så tidlig fase, mange sidder bare å deres flade og tænker de nok skal klare det. Så hatten af for dig..

Men som Trendy Smykker også skriver det, snak med din mat lære om dette. Han/hun har sikkert nogle råd..

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:56

Tak for linket SEO++

@alexander r. b.

Jeg må indrømme det kun er jer jeg tør sige det til :) Jeg har ikke lyst til at sige noget til min matematiklære. Jeg vil bare blive bedre ved at arbejde mig frem til det + bruge redskaber som for eksempel det SEO++ har skrevet. Også ved jeg nogle vil være skeptiske, men sådan er jeg bare. Jeg har ikke lyst til at sige noget til min lærer, da han kræver ret meget af en :) Så jeg vil selvfølgelig kæmpe, men jeg kunne stadig godt tænke mig, at vide om der var et eller andet i aminoer gjorde når i regnede matematik eller gjorde noget bestemt for at blive bedre?

Men tak for alle de hurtige inputs :)

Mvh.

Morten94

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)