Jeg er ved at udfærdige et spørgeskema som jeg vil sende til mine kunder per mail. Min plan er at sende det 7 dage efter jeg har sendt ordren. Derved sikrer jeg mig også at de husker at hente pakken hos GLS pakkeshop. Mit mål er at spørgeskemaet løbende skal hjælpe mig med at optimere min butik, www.WiStore.dk over for kunderne. Hvilke spørgsmål stiller I / ville I stille? Indtil videre har jeg følgende: 1. Hvor tilfreds er du overordnet med købsoplevelsen i WiStore.dk? Meget utilfreds, Utilfreds, Hverken eller, Tilfreds, Meget tilfreds 2. Hvor tilfreds er du med vareudvalget hos WiStore.dk? Hvis man er utilfreds med vareudvalget Hvilke andre typer af varer, vil du gerne kunne købe i panelbutikken? Notér: 3. Hvor tilfreds er du med informationen om de enkelte varer i WiStore.dk? 4. Betalte du med Dankort i forbindelse med dit køb? Ja Nej Hvis nej Var du klar over, at du havde mulighed for at betale med Dankort og f.eks. bruge Wilke Wisdom point som rabat? 5. Vil du anbefale WiStore.dk til andre? De fleste af mine kunder kommer ind med point som betalingsmiddel (optjent via Wilke Wisdom markedsanalyser), så mange køber bare fordi de får produkterne "gratis". Pft. for hjælpen! |
Ihvertfald - prøve at holde spg. meget konkret, så du kan bruge det efterfølgende.
Hvis de svarer "hverken/eller" til købsoplevelsen - hvad kan du så bruge det til ?
Spørg måske istedet ;
Er købsproceduren enkel ?
Hvis ikke - hvad er besværligt , osv. så du kan rette på tingene efterfølgende - hvis der er noget at rette :)
Derudover kunne du måske i samme anledning be om en anmeldelse på Trustpilot , eller tilmelding til Nyhedsbrevet - eller hvis du har facebook ?