Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema per mail efter køb - hvilke spørgsmål mangler jeg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at udfærdige et spørgeskema som jeg vil sende til mine kunder per mail.

Min plan er at sende det 7 dage efter jeg har sendt ordren. Derved sikrer jeg mig også at de husker at hente pakken hos GLS pakkeshop.

Mit mål er at spørgeskemaet løbende skal hjælpe mig med at optimere min butik, www.WiStore.dk over for kunderne.

Hvilke spørgsmål stiller I / ville I stille?

Indtil videre har jeg følgende:

1. Hvor tilfreds er du overordnet med købsoplevelsen i WiStore.dk?

Meget utilfreds, Utilfreds, Hverken eller, Tilfreds, Meget tilfreds 

2. Hvor tilfreds er du med vareudvalget hos WiStore.dk?

  Hvis man er utilfreds med vareudvalget

Hvilke andre typer af varer, vil du gerne kunne købe i panelbutikken?

Notér:
Ved ikke 

3. Hvor tilfreds er du med informationen om de enkelte varer i WiStore.dk?

4. Betalte du med Dankort i forbindelse med dit køb?

Ja

Nej

  Hvis nej

Var du klar over, at du havde mulighed for at betale med Dankort og f.eks. bruge Wilke Wisdom point som rabat?

5. Vil du anbefale WiStore.dk til andre?

De fleste af mine kunder kommer ind med point som betalingsmiddel (optjent via Wilke Wisdom markedsanalyser), så mange køber bare fordi de får produkterne "gratis".

Pft. for hjælpen!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ihvertfald - prøve at holde spg. meget konkret, så du kan bruge det efterfølgende.

Hvis de svarer "hverken/eller" til købsoplevelsen - hvad kan du så bruge det til ?

Spørg måske istedet ;

Er købsproceduren enkel ?

Hvis ikke - hvad er besværligt , osv. så du kan rette på tingene efterfølgende - hvis der er noget at rette :)

Derudover kunne du måske i samme anledning be om en anmeldelse på Trustpilot , eller tilmelding til Nyhedsbrevet - eller hvis du har facebook ?

 

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det spørgsmål som måske vil fortælle dig allermest om din markedsføring: Hvad fik dig til at beslutte at købe varen her?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen!

Jeg vil prøve at gøre spørgsmålene så konkrete og målbare som muligt.

Jeg vil klart prøve at få folk til at tilmelde sig vores nyhedsbrev og facebook side www.facebook.com/WiStore.dk når de har besvaret spørgeskemaet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Wpro:

Vil du anbefale WiStore.dk til andre?

Det vigtigste spørgsmål du kan stille dine kunder er : "Hvor sandsynligt er det at du vil anbefale os til andre?"

For det er positive kunder der driver væksten i din forretning. Prøv at læse Fred Reicheld The ultimate question  .

Den er guld værd i forståelsen af kundetilfredshed

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en god mening i at få dine besøgende til at abonnere på dit nyhedsbrev som det allerførste - endda før salg. Når først du kan kontakte dem kan du skabe  meget bedre baggrund for salg, svar på spørgsmål osv.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig! Skal man så ikke også spørge hvorfor eller hvorfor ikke de vil anbefale?

Jeg kan også varmt anbefale "The referral engine" og ducttapemarketing.com i det hele taget

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)