Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg et Turistbureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har igennem længere tid gået og tænkt på at starte et online turistbureau. Det skal ikke være et som er en del af visitdanmark. Jeg vil lave en konkurrent til dem, jeg syntes det er en skam at de skal sidde på alt i Danmark. 

Jeg har også hørt fra mange virksomheder, som betaler til dem idag at de ikke er tilfredse med deres ydelser, og de føler ikke de får nok for deres penge.  

Jeg vil høre om der er nogle af jer herinde, som har en idé om det er muligt at få noget offentligt tilskud til at starte eller hvordan man skal starte?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er vist noget af en mundfuld du har gang i,men bare klø på.

Du må nok fortælle lidt mere om sagen tror jeg. er du alene om dette projekt?? har du lavet en brainstorming og alt forarbejdet på dit projekt??

Vil du lave et bureau som f.eks startour eller et overornet sted hvor folk kan købe billetter til alle selskaber ligesom travellink som har m rigtig mange flyselskaber som de sælger for??Ud over det tror jeg man skal invistere mange penge i en website for at få alle de systemer som booking osv,men det aner ejg ikke noget om,bare en tanke...

Du må nok fortælle lidt mere...

Hvis du senere hen har brug for råd omkring rejsemål mm kan jeg måske godt hjælpe dig,da jeg har været rejseleder i syden...så du skriver bare.

pøjpøj

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis som Miriam skriver er du nok nødt til at komme med lidt flere inputs omkring hvad det er Smile

Jeg tænker fx lidt andet end Miriam, jeg tænker en "oversigt" over de tilbud som der nu er rundt omkring i det danske land - man kunne evt. tilknytte en person fra hver kommune i landet som kunne hjælpe med at indhente de tilbud som området giver. Jeg ved fx overhovedet ikke hvad Tønder har at byde på, omvendt ved en der er født og opvokset i Tønder nok heller ikke hvad vi har her i Holstebro Smile

Men det lyder spændende!

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:18

Min idé er at skabe en community, et sted hvor virksomheder der har interesse i turisme køber en annonceplads. De har selv mulighed for at redigere og præge deres indhold. 

Jeg vil kategorisere det op by vis, når man så har valgt en by skal det være muligt at se hvilke restauranter, shopping muligheder men også turistmål osv. 

Systemet kommer til at indeholde en touchskærmsløsning, en hjemmeside, en applikation, en facebook side, en youtube kanal. 

Jeg er ikke alene om det, vi er 3 mand som arbejder på sagen + en mulig investor

Mht. booking osv, har jeg tænkt mig at indgå et samarbejde med hotels.com evt. det er noget der skal undersøges nærmere. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)