Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Aarhus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ny her på Amino og håber jeg skriver det rigtige sted. :-) Jeg står og mangler lidt inspiration til mit bi-job som er hair-extensionist... Jeg vil høre om der evt. er et netværk mv. i Aarhus???? Jeg arbejder ved en frisør hvor jeg laver extensions- men vil gerne selv lave det selv hjemme eller mobilt. Så bliver jeg selvfølgelig nød til, at få et cvr-nummer men hvadså derefter? skal jeg have en revisor el kan jeg selv via et program der regner det hele ud? Hvad hvis jeg køber håret fra udlandet mm? moms regler??

Er der noget jeg skal være opmærksom på??

Kom endelig med gode råd :-) Alt kan bruges

Vh layla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Tilmeldt 4. Jan 12
Skrevet kl. 23:09

Mange tak, tjekker det lige med det samme.....Smile

Tilmeldt 4. Jan 12
Skrevet kl. 23:34

Ej det er bare fedt- der er faktisk allerede et kursus den. 17.jan..... Glæder mig allerede..... Men jeg har ikke registreret mig ved skat inu- da jeg ik er begyndt at lave Extensions privat....

Måske et dumt spørgsmål men moms registrering er det ikke det samme som CVR nr.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29

hairexdk:
Måske et dumt spørgsmål men moms registrering er det ikke det samme som CVR nr.?

Hej

Jo det er det.

De kurser ved skat, er noget som de normalt inviterer folk der lige er blevet moms registret på. Jeg har selv været på et, og det kan varmt anbefaldes.

Og nej det er ikke kun tørt stof.

Det er sådan at du først behøver at momsregistrer dig, når du har en omsætning på over 50.000 kr i en periode på 12 månder.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)