Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordring til iværksættere

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Mikkel....

 
Ideen var så, at han spiller hele millionen :-) Som sagt en meget spændende kamp. Men vil sige at chancen for at blive millionær er større en hans egen metode!
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

......what a load of crap. Jeg håber sgu ikke naiviteten tager overhånd i denne her tråd!
 
 
 
Mvh.
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft mand hvor er i en bunke surpissere.

Læs lige i reglerne at det skal være sjovt, og at det er en udfordring ( Altså er det ikke sikkert at det kan lade sig gøre. Men hvo intet vover, intet vinder)
Og fordoblingen har kun 21 trin, men jeg har tre år til det, så alt hvad jeg  gør hurtigere, giver mig mere tid i den anden.
MEN SE NU PÅ DET SOM DET ER ET SJOVT FORSØG -HVIS JEG KUN NÅR 20''000 ELLER 50''000 PÅ TRE UDEN RIGTIG AT LAVE NOGET, HAR JEG SÅ FEJLET??????
 
Jeg vil trods jeres negative indputs, blive ved med at skrive. hvis den Martin tillader det!?
 
Stadig væk god jul og et forrygende nytår
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Balou

Jeg følger dit eksperiment med interesse.
Jeg synes, det er sjovt, selvom jeg synes, det der med visualisering af og til bliver præsenteret lidt religiøst.
Jeg tror f.eks. ikke, jeg kan visualesere mig frem til at blive USAs præsident.
Hvis jeg gerne ville være det, ville det kræve en klar strategi - og i øvrigt ville jeg have rigtig travlt. For hvad nu, hvis der sad en anden fyr og visualiserede præcis det samme? Der er jo kun plads til én på den post.
Visualisering er et godt værktøj til nogle ting - men det må aldrig blive en religion. Det kan ikke udrette mystiske eller metafysiske ting. Og det er vist heller ikke det perspektiv, du har på det, Balou.
 
Held og lykke.
 
mvh Hans
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en positiv feedback

Visualisering siges at hjælpe på meget, der skulle bl.a. være folk der visualiseret sig raske. Men det med visualisering har jo også noget med målsætning at gøre -og man kommer ikke langt uden mål. Du sætter dig jo ikke ind i din bil og køre, uden at vide hvor du skal køre hen -for så vil du jo aldrig ankomme.
Visualisering er bare et hjælpe middel til at opnå målet, lige som det også kræver en strategi. Jeg forventer jo ikke bare at finde en million på gaden. Og hvis jeg gjorde var det nok ikke mine.
Jeg tror selv på at visualiseringen åbner "øjene" i underbevidstheden, så du bliver mere opmærksom på det du visualisere. Altså ikke noget hokuspokus.
Men bottomline er at det skal være sjovt og jeg skal se hvor meget der kan lade sig gøre, hvis jeg nu kun satte målet til 10''000 og nåede det hurtigt, så ville jeg da ærge mig over at jeg ikke havde sat det højere.
Og igen en lille bøn til alle.
Er der nogen der vil hjælpe så har jeg nogle links, der kun kræver 5 minutter af jeres tid.
Ja jeg ved godt at det er betleri, men alle kneb gælder. Jeg kunne selvfølgelig også bare plage en millionær i tre år håbede på at han/hun brød sammen til sidst.
hilsen
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes du misbruger en seriøs videnskab - Visualisering, med komplet udokumenterede påstande og langt-ude effekter. Det ville svare til at påstå at Zoneterapi, Homopati eller Phsykoterapi kunne fører til de samme "mirakler". Nogle religiøse fanatikere påstår at deres religion kan det samme. Jeg synes faktisk det er temmelig groft overfor de seriøse forskere og læger som beskæftiger sig med Visualisering.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/23/2005 11:51:16 AM Forfatter: Balou Er der nogen der vil hjælpe så har jeg nogle links, der kun kræver 5 minutter af jeres tid.

Nix - jeg vil gerne kommentere dine eksperimenter, så længe du ikke "oversælger" dem og prøver at bilde andre ind, at alle "bare lige" kan gøre sådan og såden for at blive rig i en fart.
Så er du sjov og uskadelig.
Men klikke på links for dig - nix - det er udelukket - du må tjene dine penge selv.
 
mvh Hans
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)