Som overskriften siger søger jeg lidt hjælp til min drøm. Jeg her et Transport & kurér firma og Hjemmeside www.ls-kurer.dk med jeg ved sku ikke hvad jeggør forkert men hensyn til at min drøm kan blive til virklighed. Det er meningen at jeg skulle havde selvstændig vognmænd med ejen bil eller chauffør til at kører for mig men når de får min kontrakt at se springer de fra og så siger de at de vil havde det hele hvad bilen kører ind men jeg vil jo godt havde noget af det for mit arbejde og kunderne må jeg jo sige nej til da jeg ikke har nogen til at kører det, jeg selv har en bil der kører fast på kontrakt ved et firma i Aarhus med mig selv ved rattet men der kan jeg ikke engang få nogen til at overtage det så jeg kunne komme til at skaffe kørsels til kurerfirmaet Er der en der evt. kunne hjælpe mig vider med mit firma ell. sammenarbejdspartner Glæder mig til at hører fra nogen der har viden til det mvh Søren |
Allerførst arbejder i en meget presset branche, og det bliver nok ikke bedre....
Men i stedet for at vi skal gætte, synes jeg du skal tager dialogen med dem der siger fra og får helt styr på hvorfor de ikke har lyst eller springer fra. Spørg hvad der skal til for at få dem til at synes det er relevant at arbejde for dig.
Umiddelbart, må de jo mene de kan få mere eller bedre vilkår andre steder... men grav i det. de arbejder jo ikke for din drøm, de arbejder for dem selv, så du skal skabe rammerne så de vil køre for dig.
/