Hej alle ! Jeg bliver som selvstædig håndværksmester interviewet i morgen af DR1 omkring dårlige betalere. Har du gode ideer til hvordan man kunne komme dette til livs m.m. vil jeg blive meget glad for nogle forslag. Der vil også deltage advokater m.m. i temaet. Jeg har ca. 10 minutters taletid. Se også den skriftlige henvendelse nedenunder.fra DR nyheder På forhånd tak. Bedste hilsener Ib Abildgaard Råd & Mal Fra: XX Kære Ib, Tusind tak fordi du vil tage dig tid til at snakke med mig. Det er fornemt, og jeg garanterer dig, at det gør historien meget stærkere. Det er jo for dårligt, at folk ikke betaler deres regninger til tiden, så det skal vi da have belyst. Men du skal som sagt melde dig i receptionen på DR i Næstved kl. 9.00 i morgen tidligt. Så vil du blive guidet over i et studie, hvorfra vi to kan tale sammen. Adressen er: DR Sjælland Vadestedet 1 4700 Næstved Hvis der skulle opstå nogen former for problemer, kan du altid fange mig på mobilen 0000. Vi tales ved i morgen! Bedste hilsener XX _____________________________________ XX DR Byen |
Kunne være godt hvis man med dom i hånden kunne få fogeden til at tage skyldigt beløb.
Om det er møbler, TV eller hvad ved jeg.
Det er for let for private at erklære sig insolvente.