Håber det bliver en success, selvom det kan være risikabelt, som du også selv nævner. Du ender måske med, at have flere mennesker end du ønsker og måske nogle du aldrig havde set til din fest :-)
Nu er jeg måske en meget gammel mand, men hvem inviterer fremmede mennesker med til sin fest? Er det en platform hvorfra professionelle arrangører skal kunne arbejde eller er det kun til privatfester?
Nu er jeg måske en meget gammel mand, men hvem inviterer fremmede mennesker med til sin fest?
Hej Phillip, tror ideen bygger lidt på grundlaget om du sidder 7 drenge nytårsaften og mangler lidt kvindelig selskab, så er det en nem måde at finde folk fra ens lokalområde på (hvis siden går hen og bliver en stor succes)
Ok ja der kan aldrig være for nok piger til en fest. Når siden kommer rigtigt i gang, vil jeg foreslå at du får lavet en app, der sender push beskeder til folk med nye fester i deres udvalgte område.
Håber det bliver en success, selvom det kan være risikabelt, som du også selv nævner. Du ender måske med, at have flere mennesker end du ønsker og måske nogle du aldrig havde set til din fest :-)
Men, i hvert fald, tillykke og held og lykke :)
Man kan ikke have flere mennesker end man ønsker, da man først får udleveret adressen og tlf. nummeret når den som afholder festen accepterer anmodningen.
Dvs. hvis der er booket helt op, så afslår man bare dem som der ikke er plads til :-)
Philip Mahler:
Tillykke med omtalen det er fedt at se.
Nu er jeg måske en meget gammel mand, men hvem inviterer fremmede mennesker med til sin fest? Er det en platform hvorfra professionelle arrangører skal kunne arbejde eller er det kun til privatfester?
Der er folk som bruger det, hvertfald op til nytårsaften, så det var et forsøg værd at prøve og gøre så folk kan bruge det året rundt :-)
Emil Kroer :
Du må kende nogle derinde siden du får 3 links med ;-)
Godt gået ellers, det skal nok blive en stor succes.
Jeg kender ikke nogle journalister fra eb. De er bare super venlige (eller ham der skrev artiklen var hvertfald)