Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personligt opsøgende salg for vikarbureau, god ide?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Jeg havde lige et hurtigt spørgsmål.

Er det en god ide at tage på virksomhedsbesøg og sælge sine services.

Jeg ejer et vikarbureau, hvor vi denne periode beskæftiger os med at få kunder som restauranter og cafeer osv.

Vi tilbyder tjener opvaskere og rengøring. Men er det relevant at tage ud til de enkle eller er mail og telefon bedre?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh

Onduty

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:04

Det afhænger af mange faktorer.

Tager du personligt, kan du risikerer at personen du skal have fat i ikke har tid. På den anden side kan dette ses som at du virkelig tager dit arbejde seriøst og virkelig vil dette, at du opsøger dine kunder og ikke bare sidder på din flade.

Så kommer det også an på din sælger, om det er dig eller en anden er sådan set lige meget. Nogle mennesker kan sælge en lort med flag i hvis det skal være, de har charme, de kan snakke og de har den rigtig attitude til den rigtige stemning, prøv lidt af hvert og find ud af hvad der virker bedst for dig. For vi er alle forskellige og derved virker forskellige ting hos den individuelle person.

Held og lykke med salget.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:14

@OnDuty: Nu har jeg hverken en restaurant eller en Café. Men upåagtet, så *hader* jeg, når sælgere dukker uanmeldt op. Jeg betragter det nærmest som uhøfligt og derfor kommer der sjældent noget godt ud af sådan et møde, da mit udgangspunkt for at tale med sælgeren hermed allerede er dårligt fra starten. Jeg kunne aldrig selv finde på, at dukke op uden forudgående aftale.

Et personligt møde kan være rigtig fint. Men jeg ville altid aftale det på forhånd, så jeg er sikker på ikke at komme ubelejligt.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18

Tak for svaret :)

Ja det var det jeg havde lidt i tankerne at nogen ville synes det er ubehageligt, at man møder op i deres travle hverdag.

Mvh

onduty

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:21

Hvor var det dejligt at der var en der rettede den overskrift:) Beklager men intetsigende overskrifter er spild af folks tid.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 10:37

Hej Onduty,

Helt bestemt en god ide, - Du skulle overveje at bruge et bureau, til at booke møder med dem du gerne vil ud at præsentere din service til, bureauet kan sørge for at dem du besøger allerede har brug for det du tilbyder, og derfor er motiveret til at mødes med dig.

Vi tilbyder netop denne mødebooking service, se mere om vores mødebooking her PEAK

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende dialog.

DBH

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)