Tager du personligt, kan du risikerer at personen du skal have fat i ikke har tid. På den anden side kan dette ses som at du virkelig tager dit arbejde seriøst og virkelig vil dette, at du opsøger dine kunder og ikke bare sidder på din flade.
Så kommer det også an på din sælger, om det er dig eller en anden er sådan set lige meget. Nogle mennesker kan sælge en lort med flag i hvis det skal være, de har charme, de kan snakke og de har den rigtig attitude til den rigtige stemning, prøv lidt af hvert og find ud af hvad der virker bedst for dig. For vi er alle forskellige og derved virker forskellige ting hos den individuelle person.
Held og lykke med salget.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
@OnDuty: Nu har jeg hverken en restaurant eller en Café. Men upåagtet, så *hader* jeg, når sælgere dukker uanmeldt op. Jeg betragter det nærmest som uhøfligt og derfor kommer der sjældent noget godt ud af sådan et møde, da mit udgangspunkt for at tale med sælgeren hermed allerede er dårligt fra starten. Jeg kunne aldrig selv finde på, at dukke op uden forudgående aftale.
Et personligt møde kan være rigtig fint. Men jeg ville altid aftale det på forhånd, så jeg er sikker på ikke at komme ubelejligt.
Helt bestemt en god ide, - Du skulle overveje at bruge et bureau, til at booke møder med dem du gerne vil ud at præsentere din service til, bureauet kan sørge for at dem du besøger allerede har brug for det du tilbyder, og derfor er motiveret til at mødes med dig.
Vi tilbyder netop denne mødebooking service, se mere om vores mødebooking her PEAK
Du er meget velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende dialog.