Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magnetlogo til roll up

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

God dag der ude i amino land.

jeg bruger i det daglige en Roll up til mit WEBtv, i den forbindelse er jg træt af at skulle skifte roll up så ofte, og tænkte derfor på om det var en mulighed at benytte de der magnet loger man ser på biler.

Er godt klar over der skal være noget på den anden side da roll uppen er af stof ;)

Har du erfaring med dette eller sælger du sådan nogle magnetlogoer så smid meget gerne en PM

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:37

Jeg vil anbefale dig at få lavet nogle billige plakater at sætte på roll-up'en i stedet for.
Vi laver begge dele i MediaMouse og vi har også før haft en kunde som ønskede at få lavet magnetiske plancer til netop at sætte på en roll-up. Men det fungerer ikke godt i praktisk. Det bliver noget gøgl at få magneten til at sidde fast. Der er det altså lettere at sætte en plakat fast med noget dobbeltklæbende tape på roll-up'en - og det er navnlig billigere.

Men hvis du ønsker det, så sender jeg dig gerne nogle priser på begge dele. Men kan jeg så ikke lokke dig til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk med nogle mål og antal?

/Jesper

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 19:50

Det vil desværre ikke være en løsning jeg kan bruge. Så vil gerne teste med magnetreklamer ;)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Hvad med at få lavet en rollup med grønt lærred og så fixe det i redigeringen? Så skal du bare have én rollup og du kan lave den samme video med forskellige logoer på.

MVH

Thomas

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:49

VDLgroup :

Det vil desværre ikke være en løsning jeg kan bruge. Så vil gerne teste med magnetreklamer ;)

Du skal bare være opmærksom på at det vidst ikke bare er sådan lige til at få en magnet løsning til at fungere på en roll-up. Vores anden kunde opgav ihvertfald - og med en kommentar om at det kom til at se alt få low-budget ud. Ikke fordi der var noget galt med det vi havde lavet, men man kunne tydeligt se at det var noget som var sat oven på det eksisterende motiv pga. de forskellige overflader.

Men send mig en email hvis jeg skal regne nogle priser til dig på nogle magnetiske logoer.

/Jesper

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 15:15

Thomas : Det er desværre ikke en mulighed, da jeg også får opstillet roll ups rundt omkring i Danmark i forskellige haller. Så var ude efter en løsning som gør at jeg efter endt aftale kan få dem igen og genbruge dem et andet sted ;) Samt til mit WEBtv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)