God dag der ude i amino land. jeg bruger i det daglige en Roll up til mit WEBtv, i den forbindelse er jg træt af at skulle skifte roll up så ofte, og tænkte derfor på om det var en mulighed at benytte de der magnet loger man ser på biler. Er godt klar over der skal være noget på den anden side da roll uppen er af stof ;) Har du erfaring med dette eller sælger du sådan nogle magnetlogoer så smid meget gerne en PM |
Jeg vil anbefale dig at få lavet nogle billige plakater at sætte på roll-up'en i stedet for.
Vi laver begge dele i MediaMouse og vi har også før haft en kunde som ønskede at få lavet magnetiske plancer til netop at sætte på en roll-up. Men det fungerer ikke godt i praktisk. Det bliver noget gøgl at få magneten til at sidde fast. Der er det altså lettere at sætte en plakat fast med noget dobbeltklæbende tape på roll-up'en - og det er navnlig billigere.
Men hvis du ønsker det, så sender jeg dig gerne nogle priser på begge dele. Men kan jeg så ikke lokke dig til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk med nogle mål og antal?
/Jesper