Hejsa, Mit Navn er Jannik Hansen. Jeg er Bestyrer af et Event Firma i det Sydjyske som netop i går lukkede en afdeling på Sjælland op.
Vi har altid brugt Vistaprint til alle vores Tryksager som også har været Fint. Men nu vil vi gerne finde en Partner som vi kan få lige så gode tilbud ved men også at kvaliteten er derefter. Vi kan tilbyde en stor del reklame da vi har rigtig mange Ungdomsfester, og vi selv afholder Privatfester for de Unge i byerne.
Hvis du skulle have interesse i at smide mig nogle tilbud, hvad angår tryk af Visitkort, Banner og Tøjtryk. Er du velkommen til at give mig en PM.
Synes den er lidt svær, at se hvordan et trykkeri kan bruge ungdomsfester til markedsføring, men der er måske nogen derude :)
Jeg kender HEP Kommunikation, som både kan lave fed grafisk opsætning for dig og få det hele trykt eller du kan selv vælge trykkeri! De er virkelig venlige og yderst kreative..
Du skriver godt nok, at du vil have lige så gode tilbud og kvalitet som Vistaprint - kan sige, at kvaliteten er meget bedre her og derved er prisen også højere. Du får også dit eget design!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.