Godmorgen Aminoer Denne morgen er lidt speciel for mig, da jeg bliver mødt af en ChangeDetection meddelelse vedr. min side www.telesvar.dk ikke er synlig....og ikke har været det i uger...dog er siden kravlet op i søgeresulterne... Det er jo en kende kritisk, i forhold til konkurrencen på siderne der tilbyder telefonpasning Er lidt mystificeret over det, men der er jo som regel en god forklaring på det meste. Hvilket bringer mig til at spørge,om der er én Amino eller to, der vil kigge lidt i kildekoden og fortælle mig hvad der kan skyldes den manglende synlighed for søgemaskinerne. Har for nyligt slettet nogle plugins, da de lavede fejl på siden, ifølge http://validator.w3.org -på forhånd tak! Jeg ser frem til at de eksisterende og kommende Aminoer, også får brug for god og billig telefonpasning samt kundeservice, i det nye år. Opstarts tilbud er 900,- med op til 100 opkald den første måned. Rigtigt godt Nytår til alle på Amino! Med venlig hilsen Cher V. Pedersen
|
Hvis din side ikke er synlig for søgemaskinerne, hvordan skulle den så kunne kravle op?
Du tror ikke det er din Changedetection der fejler i stedet for?
Google har sidst cached din side den 30.12.2011 og Bing den 1.1.2012.