Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i den grad brug for en Amino ekspert....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer

Denne morgen er lidt speciel for mig, da jeg bliver mødt af en ChangeDetection meddelelse vedr. min side www.telesvar.dk ikke er synlig....og ikke har været det i uger...dog er siden kravlet op i søgeresulterne...

Det er jo en kende kritisk, i forhold til konkurrencen på siderne der tilbyder telefonpasning Big Smile

Er lidt mystificeret over det, men der er jo som regel  en god forklaring på det meste. Hvilket bringer mig til at spørge,om der er én Amino eller to, der vil kigge lidt i kildekoden og fortælle mig hvad der kan skyldes den manglende synlighed for søgemaskinerne. Har for nyligt slettet nogle plugins, da de lavede fejl på siden, ifølge http://validator.w3.org -på forhånd tak!

Jeg ser frem til at de eksisterende og kommende Aminoer, også får brug for god og billig telefonpasning samt kundeservice, i det nye år. Opstarts tilbud er 900,- med op til 100 opkald den første måned.

Rigtigt godt Nytår til alle på Amino!

Med venlig hilsen

Cher V. Pedersen

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:13

Hvis din side ikke er synlig for søgemaskinerne, hvordan skulle den så kunne kravle op?

Du tror ikke det er din Changedetection der fejler i stedet for?

Google har sidst cached din side den 30.12.2011 og Bing den 1.1.2012.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:21

Hej Oxkjær

Tak for hurtigt svar. Ja, som skrevet er jeg lidt i tvivl om hvad som sker med www.telesvar.dk. Jeg har kørt siden bl.a. igennem Woorank, for at tjekke hvad der kan gøres bedre i forhold til SEO og de kan heller ikke se/afkode indholdet af mine sider...har du nogle gode bud på hvad det kan skyldes??

Venlig hilsen

Cher V. Pedersen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:45

Woorank giver dig en score på 43,6 så den aflæser den da fint?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:49

Tag lige et kig på din robots.txt .......

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:53

Nu kan roligt slette alt indholdet, især den nederste siger jo at øvrige robotter skal nægtes adgang og på de øvrige har du ingen mapper eller filer defineret.

User-agent: Googlebot
Disallow:

User-agent: MSNBot
Disallow:

User-agent: Slurp
Disallow:

User-agent: Teoma
Disallow:

User-agent: Twiceler
Disallow:

User-agent: Gigabot
Disallow:

User-agent: Scrubby
Disallow:

User-agent: Robozilla
Disallow:

# Everyone Else (NOT allowed)

User-agent: *
Disallow: /
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:18

Hej Mikael

Endnu engang tak fordi du giver gode råd omkring SEO af www.telesvar.dk jeg er nu i gang med at lave de interne links på min side samt h1, h2, h3 overskrifter. h3'erne der lidt udfordringer i, det ser for mig ud som om der er noget tekst i h3 erne der ikke burde være der: (main menu etc.) ...nogle flere gode bud?

Tak endnu engang for din hjælp!

Cher V. Pedersen 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:32

Hej Oxkjær

Jeg er glad for du er vågen Big Smile. For en rum tid siden blev jeg desværre hacket gennem min side www.telesvar.dk og fremadrettet har jeg prøvet at rydde op i alle de indexfiler etc. vedkommende havde lagt på serveren osv. Super ærgeligt men det kan vi vel alle komme ud for. I flere filer stod der Silence is Golden...

Vil du være rar at fortælle hvad der skal stå i denne robot.txt fil?!. Jeg er helt med på at den skal give adgang til siderne, så den kan findes på søgemaskinerne, men hvilke direktorier skal der lukkes af for?

Tak igen!!

Venlig hilsen

Cher V. Pedersen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36

begge viser der er 5 links ingen fejl , men åbentbart svinger den lidt lige nu , hvad jeg kunne se mystiske måske er det grundet det lave antal https://www.majesticseo.com kan man tit se antal svinger hver time med ens side , er ikke 100% hvorfor den siger altid hurtigere frem og tilbage , men mit indtryk er den er bedre at tjekke ens links med

altså kun den første der svinger lidt lige nu tjenste jeg anden jeg brugte var stabil antal viste http://www.opensiteexplorer.org/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)