Godt nytår, folkens. Håber, at alle ti fingre er intakte hos jer alle, så I kan byde på min vidunderlige affiliate-side. Der er tale om billigste-ps3.dk. Der er ikke tale om verdens mest avancerede eller sofistikerede kode, men siden fungerer og er sat op, så den både tiltrækker organisk trafik og konverterer betalt trafik. Jeg har skaffet en masse indgående links til siden, så den nu er repræsenteret på side ét på de vigtigste søgestrenge. Det er klart, at der skal arbejdes mere med linkbuilding, når der er tale om en forholdsvist smal niche (cirka 10.000 månedlige søgninger lokalt). At der er tale om en smal niche betyder, at trafikken (og salget) først kommer med de øverste placeringer, fordi der ikke er voldsomme mængder trafik at kæmpe om. Af samme årsag har siden kun omkring 10 besøg om dagen i øjeblikket og intet nævneværdigt salg. Men resten af arbejdet er gjort, og du skal faktisk kun skaffe indgående links og opdatere priserne af og til. Med siden følger
Jeg sælger siden i privat regi.
Siden sælges til højest bydende over 1.000 kroner. Bud skal sendes til ulrikbzr@gmail.com eller via kontaktformularen her. |
Der er budt 1050 kroner. Således kom auktionen i sving.
Jeg ringer med auktionsklokken i aften omkring midnat.