Så lad mig være med til at bumpe den ved at påpege forskellige punkter til forbedring.
1. KRITISK - siden er bygget op i tabeller - det giver dig en FORFÆRDELIG tegn til tekst ratio, og det gør iøvrigt også at koden bliver ubehageligt dårlig at vedligeholde / ændre.
2. Missing Plugin på forsiden!
3.Linksne til bilerne med ?id=238173 er DÅRLIG SEO (jeg går ud fra at dette er en del af det der skal rykkes over)
4. Menupunkterne er dårligt struktureret, sørg for at tage hensyn til hvordan det bliver forstået - statisk information ét sted og så brugerens muligheder for at interagere, ellers bliver folk forvirrede. Evt. adskil Login og Indryk annonce til højre side. Brugere scanner en hjemmeside efter F-mønstre, de skal nok nå at se det hvis de to punkter står yderst til højre, og de vil lægge mere mærke til dem og forstå deres muligheder for at handle på siden bedre end nu. (Jeg er iøvrigt gået igang med at skrive en blog om koblingen mellem IT og Psykologi Til dem der ønsker mere overordnet information om det emne.
5. Hvorfor står avanceret søgning ikke oppe ved søgefeltet - jeg ville aldrig forstå at jeg kunne søge avanceret hvis ikke det stod ved søgefeltet.
6. mere width på din "like" knap, den bliver kortet af som det er nu.
7. Som en helt overordnet note skal du nok arbejde med hvordan du bygger siden op i "kasser" f.eks. fylder din adsense enhed i venstre side på Login siden ikke hele bredden. Det irriterer øjet. På Forsiden bryder du nederst på siden, siden op i nogle bokse af anden bredde end dem du har ovenover,. Teksten flyder også rundt i det midterste segment, sørg for at have lige margener hvis du insisterer på det, optimalt set bør du dog bare helt omstrukturere det. Der er for meget der går galt med margen, bredde og padding som generer øjet.
8. Farveskemaet er underligt - hvorfor vælger du lilla og ogger til nogen af menupunkterne, det matcher ikke det grå/sort hvide skema du kører ellers.
9. alt tekster til billeder kan være med til at drive traffik også, så tænk over det. En alt tekst som "logo top" er ikke unik eller særligt spændende.
10. Der mangler meta tags på nærmest alle sider, og title på en stor del også
Siden ligner strukturelt noget der er lavet i dreamweaver. Jeg håber du får fod på det :) Held og Lykke til
Mvh Jakob