Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo/programering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Efter jeg har overtaget byt-bil.dk er jeg stødt på et par problemer med Seo.

grunden til disse problemer er at, en del af siden er ligger i et system som udvikler ikke længer vil pille mere ved, den anden del ligger i Umbraco ikke noget problem.

Jeg har dog muligheden og flytte den del af systemet over i Umbraco, med det er bare et stort arbejde, og bekostlig opgave.

Har haft kontakt til 5 firamer som heller ikke vil pille ved det, jeg ved dog ikke hvordan systemet er bygget op og heller ikke hvad det hedder.

Så skulle der være en der kunne hjælpe mig så villle det være super :-)

Mvh Jesper 

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:56

Hej jsp

Jeg har arbejdet som Umbraco programmør i Firmaet JM Net, og er nu selvstændig, hvor jeg koder lidt af hvert , jeg vil gerne prøve at se på hvordan integrationen kan ske, og om ikke andet give dig lidt information om hvad det andet system er ;)

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:04

Hej jacob,

Lydder super, lader den lige stå og ser hvor mange der gerne vil kigge på systemet.

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 23:35

Så lad mig være med til at bumpe den ved at påpege forskellige punkter til forbedring. 

1. KRITISK - siden er bygget op i tabeller - det giver dig en FORFÆRDELIG tegn til tekst ratio, og det gør iøvrigt også at koden bliver ubehageligt dårlig at vedligeholde / ændre.

2. Missing Plugin på forsiden!

3.Linksne til bilerne med ?id=238173 er DÅRLIG SEO (jeg går ud fra at dette er en del af det der skal rykkes over)

4. Menupunkterne er dårligt struktureret, sørg for at tage hensyn til hvordan det bliver forstået - statisk information ét sted og så brugerens muligheder for at interagere, ellers bliver folk forvirrede. Evt. adskil Login og Indryk annonce til højre side. Brugere scanner en hjemmeside efter F-mønstre, de skal nok nå at se det hvis de to punkter står yderst til højre, og de vil lægge mere mærke til dem og forstå deres muligheder for at handle på siden bedre end nu. (Jeg er iøvrigt gået igang med at skrive en blog om koblingen mellem IT og Psykologi Til dem der ønsker mere overordnet information om det emne.

5. Hvorfor står avanceret søgning ikke oppe ved søgefeltet - jeg ville aldrig forstå at jeg kunne søge avanceret hvis ikke det stod ved søgefeltet. 

6. mere width på din "like" knap, den bliver kortet af som det er nu. 

7. Som en helt overordnet note skal du nok arbejde med hvordan du bygger siden op i "kasser" f.eks. fylder din adsense enhed i venstre side på Login siden  ikke hele bredden. Det irriterer øjet. På Forsiden bryder du nederst på siden, siden op i nogle bokse af anden bredde end dem du har ovenover,. Teksten flyder også rundt i det midterste segment, sørg for at have lige margener hvis du insisterer på det, optimalt set bør du dog bare helt omstrukturere det. Der er for meget der går galt med margen, bredde og padding som generer øjet.

8. Farveskemaet er underligt - hvorfor vælger du lilla og ogger til nogen af menupunkterne, det matcher ikke det grå/sort hvide skema du kører ellers.

9. alt tekster til billeder kan være med til at drive traffik også, så tænk over det. En alt tekst som "logo top" er ikke unik eller særligt spændende.

10. Der mangler meta tags på nærmest alle sider, og title på en stor del også

Siden ligner strukturelt noget der er lavet i dreamweaver. Jeg håber du får fod på det :) Held og Lykke til

Mvh Jakob

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 06:43

Hej Jesper

Hvis du stadig har behov for hjalp vil vi gerne hjalpe dig

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)