Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SurfTown - Starter Vs. Advanced

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de gode indlæg der er kommet her :)

Jeg har læst lidt om SurfTowns nedetid, men var det ikke i forbindelse med de store oversvømmelser vi havde? Ikke at det er en undskyldning, men mange andre firmaer var jo ramt på den ene eller anden måde med Danmarkshistoriens største nedbør.

Thomas Bang Petersen:
Ja - det er 10 separate hjemmesider, med hver deres forskellige indhold på, og ikke bare 10 domæner der peger på samme hjemmeside.

Thomas det var lige det jeg søgte! Jeg vil gerne oprette mange forskellige små wordpress hjemmesider hvor hvert domænenavn peger på unikt indhold. Det er fint nok, at der ikke er kontrolpanel til hvert enkelt hjemmeside, bare det er muligt at installere wordpress på hver enkelt. Så er jeg måske ude i at skulle installere det manuelt hvis 1-click ikke virker på alle domænerne?

Jeg bruger normalt HostGator.com og der har jeg en resellerkonto. Det er SÅ fedt at kunne oprette uendeligt mange hostingkonti on the fly! 

Der er to hovedårsager til jeg har valgt SurfTown:

1) 1-click install af Wordpress (mit projekt går ud på at vise hvordan man nemt laver sin egen hjemmeside)
2) Affiliate program tilknyttet (tja det virkede oplagt til mit projekt at der var et affiliate program) 

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 23:13

Andreas:
Hvis du har brug for 10 forskellige konti med hver deres kontrolpanel er det mere en reseller/partner løsning du skal ud efter. Kontakt mig hvis du er interesseret i sådan en. vi hos Unitbyte tilbyder sådan en. 

Hej Andreas,

Jeg prøvede, bare for at teste, at gå igennem bestillingen på Unitbyte, men fik ikke lov at registrere et domænenavn med æ,ø eller å?

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nick Martin:

Tusind tak for alle de gode indlæg der er kommet her :)

Jeg har læst lidt om SurfTowns nedetid, men var det ikke i forbindelse med de store oversvømmelser vi havde? Ikke at det er en undskyldning, men mange andre firmaer var jo ramt på den ene eller anden måde med Danmarkshistoriens største nedbør.

Thomas Bang Petersen:
Ja - det er 10 separate hjemmesider, med hver deres forskellige indhold på, og ikke bare 10 domæner der peger på samme hjemmeside.

Thomas det var lige det jeg søgte! Jeg vil gerne oprette mange forskellige små wordpress hjemmesider hvor hvert domænenavn peger på unikt indhold. Det er fint nok, at der ikke er kontrolpanel til hvert enkelt hjemmeside, bare det er muligt at installere wordpress på hver enkelt. Så er jeg måske ude i at skulle installere det manuelt hvis 1-click ikke virker på alle domænerne?

Jeg bruger normalt HostGator.com og der har jeg en resellerkonto. Det er SÅ fedt at kunne oprette uendeligt mange hostingkonti on the fly! 

Der er to hovedårsager til jeg har valgt SurfTown:

1) 1-click install af Wordpress (mit projekt går ud på at vise hvordan man nemt laver sin egen hjemmeside)
2) Affiliate program tilknyttet (tja det virkede oplagt til mit projekt at der var et affiliate program) 

Så tror jeg vi allesammen har misforstået så. Det kan du på alle udbyderne der er foreslået i denne debat. Alle kan håndtere både Wordpress, one-click og op til 10 domæner. Det du skal kigge efter nu så, er måske mere prisen. Tag eventuelt forbi webhotel-tjek.dk. De har en god oversigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

1-click installer virker på alle domænerne - så du kan lave 10 forskellige WP installationer på 10 forskellige hjemmesider på 10 forskellige domæner :-)

Mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

Glemte lige:
Surftown har været alvorligt ramt af skybrud, men jeg synes ikke jeg oplever meget nedetid. Til sammenligning er det ikke lang tid siden Scannet også havde store problemer, og de ligger i en helt anden prisklasse. Så man kan ikke altid sige at pris = kvalitet/oppetid :-)

Mht. affiliate program, så tjek lige forskellige netværk - mener at have set store forskelle på hvor meget de giver for et Surftown salg (mener at forskellen var små 100,-)

Mvh

Thomas

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:30

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Se mere på MaxiWeb.dk 

Hvordan bestiller jeg et gratis webhotel til et domæne jeg har registreret i forvejen? Når jeg klikker bestil, får jeg kun valget med at søge efter ledigt domæne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:42

Nicolaj Thomasen:
Hvordan bestiller jeg et gratis webhotel til et domæne jeg har registreret i forvejen? Når jeg klikker bestil, får jeg kun valget med at søge efter ledigt domæne.

Du søger på domænet -> Du finder dit domæne, og trykker på "Flyt", og så bliver du guidet igennem resten :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:29

Nicolaj Thomasen:

Og ellers mailer du bare Nicolaj, hvis der er noget du er itvivl om :-) support@maxiweb.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:57

Jeg prøver igen senere idag. Jeg søgte nemlig efter domænet, da jeg prøvede første gang, men der skete ikke noget - jeg skulle måske bare have haft lidt mere tålmodighed Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)