Tusind tak for alle de gode indlæg der er kommet her :) Jeg har læst lidt om SurfTowns nedetid, men var det ikke i forbindelse med de store oversvømmelser vi havde? Ikke at det er en undskyldning, men mange andre firmaer var jo ramt på den ene eller anden måde med Danmarkshistoriens største nedbør.
Thomas det var lige det jeg søgte! Jeg vil gerne oprette mange forskellige små wordpress hjemmesider hvor hvert domænenavn peger på unikt indhold. Det er fint nok, at der ikke er kontrolpanel til hvert enkelt hjemmeside, bare det er muligt at installere wordpress på hver enkelt. Så er jeg måske ude i at skulle installere det manuelt hvis 1-click ikke virker på alle domænerne? Jeg bruger normalt HostGator.com og der har jeg en resellerkonto. Det er SÅ fedt at kunne oprette uendeligt mange hostingkonti on the fly! Der er to hovedårsager til jeg har valgt SurfTown: 1) 1-click install af Wordpress (mit projekt går ud på at vise hvordan man nemt laver sin egen hjemmeside) |
Andreas:Hvis du har brug for 10 forskellige konti med hver deres kontrolpanel er det mere en reseller/partner løsning du skal ud efter. Kontakt mig hvis du er interesseret i sådan en. vi hos Unitbyte tilbyder sådan en.
Hej Andreas,
Jeg prøvede, bare for at teste, at gå igennem bestillingen på Unitbyte, men fik ikke lov at registrere et domænenavn med æ,ø eller å?