Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SurfTown - Starter Vs. Advanced

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Læser jeg rigtigt når jeg ser på SurfTown der tilbyder en Advanced (til private) webhosting hvor man kan hoste 10 domæner, at de rent faktisk kan bruges som 10 hjemmesider?

Jeg er ikke interesseret i at oprette 10 domænenavne til den samme hostingkonto, jeg vil gerne oprette 10 forskellige hjemmesider, med hver deres navn og hver deres hosting konto. Er det muligt med SurfTowns advanced løsning? Synes det lyder ret billigt, så tænker det nok kun er forskellige domænenavne til den samme hostingkonto :/

Var lige ved at klikke bestil, og så blev jeg i tvivl! Ville normalt ringe til dem, men vil have svar her og nu hehe :)

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:33

Jeg anbefaler dig at bruge alt andet end Surftown. Surftown har problemer med nedetid og andre ting jeg har kæmpet med dem i lang tid.

Brug hellere MaxiWeb, det er et skide godt webhotel.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 22:02

Det var selvfølgelig en kedelig melding, men ved du om det er muligt at hoste 10 forskellige hjemmesider med en Advanced løsning?

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:11

På surftown? Dont know. Men det er undersider som f.eks underside.hjemmeside.dk

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:12

Du kan godt have flere domæner tilknyttet den samme "hostingkonto" hos Surftown.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:19

Hej Nick,

Jeg har selv haft en konto hos Surftown med plads til 10 domæner. De lå på samme server (ved ikke lige om det er den rigtige fagterm og om det er det, du mener).

Jeg tror ikke du kan få dine sider lagt ud 10 forskellige steder med en standardløsning.

Der findes i øvrigt nogle rigtigt gode alternativer til Surftown på det danske marked; flere af dem giver sig ofte til kende herinde på amino.

Meebox og Megahost, som jeg er kunde hos, er blandt disse.

Jeg tror dog heller ikke de udbyder den service, du spørger til, men det er nok bedre du spørger dem om det.

Tidl. var jeg i den vildfarelse, at jeg ville få en bedre service og en højere oppetid med et stort firma som Surftown, end hos mindre udbydere. Jeg tog fejl.

Overvej end anden udbyder!

/Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

Nick Martin:

Det var selvfølgelig en kedelig melding, men ved du om det er muligt at hoste 10 forskellige hjemmesider med en Advanced løsning?

Tror ikke du finder nogen hostingbureauer som tilbyder det du søger. Ikke mig bekendt. Det tætteste du kommer er nok flere kontaktpersoner og du på den måde kan koble dem sammen :) 

Det tilbyder vi hos Unitbyte.dk. Hos surftown er du alene ejer af hostingkontien og der kan ikke oprettes hverken separate kontakter eller individuel hostingkonti som du søger. 

Håber det hjalp :)

Jeg ved surftown har bikset med en del nedetid.. Jeg kan ikke love at det ikke sker igen, men jeg tror nu de er opmærksomme på at det ikke sker igen. De har i hvert fald arbejdet længe på flere forskellige ting som skulle sikre dem. Netop for at deres ry ikke forsvinder.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Nick Martin:

Hej alle,

Læser jeg rigtigt når jeg ser på SurfTown der tilbyder en Advanced (til private) webhosting hvor man kan hoste 10 domæner, at de rent faktisk kan bruges som 10 hjemmesider?

Jeg er ikke interesseret i at oprette 10 domænenavne til den samme hostingkonto, jeg vil gerne oprette 10 forskellige hjemmesider, med hver deres navn og hver deres hosting konto. Er det muligt med SurfTowns advanced løsning? Synes det lyder ret billigt, så tænker det nok kun er forskellige domænenavne til den samme hostingkonto :/

Var lige ved at klikke bestil, og så blev jeg i tvivl! Ville normalt ringe til dem, men vil have svar her og nu hehe :)

Hvis du har brug for 10 forskellige konti med hver deres kontrolpanel er det mere en reseller/partner løsning du skal ud efter. Kontakt mig hvis du er interesseret i sådan en. vi hos Unitbyte tilbyder sådan en. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

AngryBird:
Brug hellere MaxiWeb, det er et skide godt webhotel.

Tak for anbefalingen :)

Kender ikke dit plads behov, men det kan sikkert være at en eller flere af dine sider måske kan nøjes med vores gratis webhotel :-) Også kan det økonmisk måske godt betale sig at købe flere starter webhoteller - bemærk VI HAR INTET OPRETTELSES GEBYR!

Se mere på MaxiWeb.dk - Og fang gerne vores kundeservice support@maxiweb.dk - hvis du har nogle spørgsmål :)

Dbh Jannik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nick Martin:

Ja - det er 10 separate hjemmesider, med hver deres forskellige indhold på, og ikke bare 10 domæner der peger på samme hjemmeside.

Nick Martin:
jeg vil gerne oprette 10 forskellige hjemmesider, med hver deres navn og hver deres hosting konto. Er det muligt med SurfTowns advanced løsning?

Hvis du mener, at du vil have et kontropanel til hvert domæne/hjemmeside fremfor ét kontrolpanel, hvor du styrer alle 10 domæner/hjemmesider så kan det IKKE lade sig gøre med Surftown Advanced webhotel.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)