Hej Aminoer, Så lykkedes det endelig at komme helt i toppen på Pricerunner med en god del af mine produkter, det har for mig været muligt at give mine kunder super gode tilbud på Plasma TV her op til den store dag hvor det nye Tv signal kommer og man skal have skiftet sit tv ud. Jeg har i den seneste periode Dec-nu oplevet en stor stigning af besøgende og ligeledes en stor stigning i gennemførte køb, nu synes jeg også at I her på Amino skulle have chancen for det bedste tilbud. Den 12 - 01 - 12 skifter vi Tv signal og TV2 bliver en betalingskanal, kan du se Tv2 efter 12-01-12? Nej? Så skynd dig at kigge forbi min lille netbutik, her tilbyder jeg lige nu et 42" panasonic Plasma tv med MEPG4 DVB-t-c tuner og Full HD 600Hz til Danmarks billigste pris. kun 3.750.- Der er kun nogle få tilbage og skal også oplyse at Amino rabat ikke gælder dette produkt :) Klik her for at se tilbuddet :) Jeg hjælper jer også gerne med nye computere eller hvad I lige mangler, måske kan vi finde en god Amino pris :) eller bytte med noget .. Godt nytår til alle Aminoer og tusind tak for jeres hjælp med at få mig sat i gang med Net-Trading.dk igennem de sidste 2 år :) |
Hej Chris - er du interesseret i evt. at skrive en anmeldelse med henvisning til din shop på billigt fjernsyn ?