Det kommer jo an på så meget.. Hvor meget vil det koste jer, at sende denne enhed ud til kunden? Hvis beløbet ikke er alt for højt, kan i jo altid selv æde leveringsomkostningerne og derved yde en lidt bedre service.
Men I kan også vælge, at inkludere leveringsomkostninger i selve prisen og så stadig have "gratis" levering. Der er flere muligheder, men det kommer jo an på hvordan jeres kunder ser på det.
Jeg vil helt klart mene, at hvis jeres DB pr enhed er forholdsvis højt, så ville jeg have gratis levering til kunden og derved yde en lidt bedre service.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Det kommer igen an på meget.. I skal jo have lavet en erhvervsaftale med en leverandør, så kontakt nogen stykker og hør hvad de kan tilbyde jer!
Det kommer jo an på hvor meget det vejer, til hvilken pris i kan få det og hvor tit i skal sende noget ud.. Men firmaer som tit sender pakker ud, bruger ofte UPS og den slags firmaer, da de kan å en bedre aftale med dem!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Du kunne lade jeres produktion gå direkte til en logistik partner som kan pakke de enheder og sende dem til jeres kunder og det ville www.lm-lagerhotel.dk for eks. kunne gøre , du kan jo sende mig en mail hvis du har lyst at få et tilbud på hele opgaven .