Jeg har her de sidste par dage barslet med en ide, den er ikke ny, det er en webshop med salg af produkter til privat kunder. men står lidt med et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på nogen steder, og uden svar på dette er det dødsfødt fra starten... Jeg er uddannet webintergrator, og ville egentlig gerne selv hoste og bygge shoppen op, men problemet er at jeg desværre er så uheldig at være endt i RKI, mener ikke selv at jeg er dårlig betaler, kun dårlig betalt, for jeg ville den dag idag gå ned og betale min gæld, hver en krone, hvis jeg havde dem, nå nok om det, det er jo lige gyldigt, men jeg står i RKI. Hvordan kan jeg så få dankortbetaling på siden, Kan jeg lade den hoste hos eks dandomain og tilkøbe deres betalings modul, er det så mig der står for dankortbetalinerne, eller er det juridisk dandomain der står for det, for så kan det jo sagtens lade sig gøre ? Jeg ved nemlig at JEG som RKI registreret ikke må have dankortbetaliner, Ideen med shoppen er at tjene ærlige penge, og fordi man står i RKI er man ikke pr defiantion en snyder, jeg har bare været uheldig, det er vigtigt for mig at slå fast.
Håber nogen kan svare mig på hvordan jeg kan få DK betaling på siden, for uden denne mulighed er ideen desværre død fra starten... |
hej
Kan godt forstå dig! Hvis du skal oprette en shop, så skal indehaveren som er dig også moms reg. og det kan måske også være en hindring hvis du er i RKI.