Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit mål er at nå i 2012.. - Af: Jeppe Deele

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, ved ikke hvorfor jeg synes i skal vide det, men synes bare jeg vil "af" med det ;-).

I år, er det jeg bliver konfimeret & bliver 15 år, puuh, tiden går strækt ;-).

Januar; Skal jeg nyde resten af jule-ferien, og ellers prøve at få min indtjening godt op, på affilite indtjening. Ellers bare tage den med ro'

Februar; Skal jeg gå lidt amok med affilite og prøve at slå det jeg før har tjent - jeg skal så komme op på over 2500 kroner, mon jeg kan klare det på en måned? jeg håber ;-)

Marts;  Bliver jeg konfimeret og derfor kan jeg satse på at jeg vil få nogle "hånd"øre, og dermed kunne spare lidt op. læs videre ned hvorfor ;-)!

April; Skal jeg slappe af, passe skolen (skal jeg også de andre måneder, men endnu mere denne måned, fordi jeg ikke gider computer denne måned ;-o,, tror jeg)

Maj; Skal jeg stille og roligt spare op, via affilite indtjening.

Juni/Juli/August; Ikke være så meget på computer, så bare lade affilite indtjeningen gå lidt og "ulvme"/passe sig selv ;-).

September & Oktober; Gå helt amok med affilite så jeg kan spare op til November!

NOVEMBER!!; Først og fremmest vil jeg sige, at jeg bliver 15, hvilket vil betyde jeg har "mulighed" for at få cvr nr. hvilket vil sige, mulig wehshop (mit mål!)                                                                         Jeg bliver 15 år, i november den 17. Så jeg skulle gerne ha' sparet omkring 10-30.000 kroner op, til at kaste i mit projekt, dog kun omkring 30.000 max. da det faktisk er mange penge at kaste i noget, som kan blive noget L0RT ;-).

Ja, underligt nok, så er mit "mål" at drive en webshop, jeg er næsten sikker på hvad jeg skal sælge, og har ikke set produkterne før (på nettet før), og håber nogle dejlige aminoer, vil hjælpe mig med,

ALLE DE MANGE REGLER DER ER HER I DANMARK Angry!! Men mit mål er ikke at tjene mange penge, men at få det til at løbe rundt!

December; Vil jeg bruge det meste af tiden på JUL, men ellers til at drive mit projekt ;)

Så ved i vel selv hvordan 2013 bliver ;-)!!

Hvad er jeres "nytårs mål"?

De Bedste Hilsner, Jeppe Deele

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:55

Hej Jeppe,

Jeg ved stadig ikke helt om du er seriøs eller et forsøg på at lave sjov, men jo mere du poster tror jeg mere på det førnævnte. Jeg ved ikke lige hvilken relevans det her indlæg har for noget somhelst, du kunne måske have kaldt det Amino mål 2012 og spurgt hvad andre brugere havde af mål? Det er jo ikke din personlige blog det her.

Når det er sagt, så er din entusiasme - omend en smule "all over the place" ret bemærkelsesværdig for en på din alder.

Mit råd ville være at fokusere lidt i stedet for bare at gå i gennem 101 måder at tjene penge på internettet ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 04:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan godt have en webshop uden CVR nummer:
Du er først pligtig til at lade dig momsregistrere, når din omsætning (uden moms) overstiger 50.000 kr. indenfor en 12-måneders periode.
http://www.eogs.dk/sw25498.asp
(Skrevet fra Aminos iPhone app, beklager hvis linket ikke er klikbart)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe

Jeg må indrømme jeg også sidder tilbage og tænker, "er det nu det projekt han vil denne uge". Det er ikke længe siden du søgte varepartier mv. sidenhen har du spurgt i øst og vest herinde.

Nu vil du så have egen webshop, - Fair nok. Men som skrevet i en anden kommentar ovenfor "prøv at fokusere lidt". Det virker på mig somom, at når det "kedelige" & "svære" arbejde kommer, finder du bare noget nyt at kaste dig over, istedet for at kæmpe med opgaven.

Jeg skriver ikke dette her for at få din drøm om webshop til at briste. Men jeg vil klart anbefale dig, med henblik på din fremtid med webshop, at fokusere, også selvom de ting man ikke selv kan finde ud af dukker op. Herudover kræver det en del vedholdenhed at få det stablet på benene.

Jeg har selv sat som dig engang, og været i vildrede med hvad jeg skal, det ved jeg endnu ikke, fordi jeg vil finde det helt rigtige(som alle andre også vil).

Når alt dette forholdsvis negative så er sagt. Sys jeg det lyder som en god plan, med fornuft og omtanke i valgene. Man kan så diskutere hvordan du kan sidde nu og sige om hvordan tingene går, men det er selvfølgelig altid godt med en ratesnor/plan for hvad man vil.

Jeg vil ønske dig Held og Lykke med dit projekt. Hvis du kunne få flettet ind i dine planer at lave en blog vil jeg gerne ha linket, så jeg kan følge dig i dine projekter.

De bedste hilsner

Peter Astrup

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:23

Jeppe Deele:

Hej Aminoer, ved ikke hvorfor jeg synes i skal vide det, men synes bare jeg vil "af" med det ;-).

I år, er det jeg bliver konfimeret & bliver 15 år, puuh, tiden går strækt ;-).

Januar; Skal jeg nyde resten af jule-ferien, og ellers prøve at få min indtjening godt op, på affilite indtjening. Ellers bare tage den med ro'

Februar; Skal jeg gå lidt amok med affilite og prøve at slå det jeg før har tjent - jeg skal så komme op på over 2500 kroner, mon jeg kan klare det på en måned? jeg håber ;-)

Marts;  Bliver jeg konfimeret og derfor kan jeg satse på at jeg vil få nogle "hånd"øre, og dermed kunne spare lidt op. læs videre ned hvorfor ;-)!

April; Skal jeg slappe af, passe skolen (skal jeg også de andre måneder, men endnu mere denne måned, fordi jeg ikke gider computer denne måned ;-o,, tror jeg)

Maj; Skal jeg stille og roligt spare op, via affilite indtjening.

Juni/Juli/August; Ikke være så meget på computer, så bare lade affilite indtjeningen gå lidt og "ulvme"/passe sig selv ;-).

September & Oktober; Gå helt amok med affilite så jeg kan spare op til November!

NOVEMBER!!; Først og fremmest vil jeg sige, at jeg bliver 15, hvilket vil betyde jeg har "mulighed" for at få cvr nr. hvilket vil sige, mulig wehshop (mit mål!)                                                                         Jeg bliver 15 år, i november den 17. Så jeg skulle gerne ha' sparet omkring 10-30.000 kroner op, til at kaste i mit projekt, dog kun omkring 30.000 max. da det faktisk er mange penge at kaste i noget, som kan blive noget L0RT ;-).

Ja, underligt nok, så er mit "mål" at drive en webshop, jeg er næsten sikker på hvad jeg skal sælge, og har ikke set produkterne før (på nettet før), og håber nogle dejlige aminoer, vil hjælpe mig med,

ALLE DE MANGE REGLER DER ER HER I DANMARK Angry!! Men mit mål er ikke at tjene mange penge, men at få det til at løbe rundt!

December; Vil jeg bruge det meste af tiden på JUL, men ellers til at drive mit projekt ;)

Så ved i vel selv hvordan 2013 bliver ;-)!!

Hvad er jeres "nytårs mål"?

De Bedste Hilsner, Jeppe Deele

Hi Jeppe,

I havent read your other posts,

But I think its great you want to try and get going online :)

More people should try things and I believe in encouraging people to try.

I like to help young entreprenuer get started online.

So if you need a hand with anything contact me and I will do my best to help you

(it doesnt cost ;)

Happy New Year!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Emil Stahl Pedersen:
Du kan godt have en webshop uden CVR nummer:
Du er først pligtig til at lade dig momsregistrere, når din omsætning (uden moms) overstiger 50.000 kr. indenfor en 12-måneders periode.
http://www.eogs.dk/sw25498.asp
(Skrevet fra Aminos iPhone app, beklager hvis linket ikke er klikbart

Du må intet lave som 14 årig som minder den mindste smule om virksomhed uden ens forældres underskrift. Du må ikke indgå aftaler (og dermed kan du ikke lave en e-shops), du må endnu ikke frit disponere over egne midler mv.

Til Jeppe, Synes det er godt at du har en plan for hvad du vil. Også at du giver dig til tid til at være ung. Spar op og arbejd på din ide oggiv den så fuld gas når du når de 15 år....

/Henrik

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 10:59

Er jeg den eneste der synes at man burde starte en webshop med ønske om at sælge xx eller yy, man burde da ikke bare sige "JEG VIL ÅBNE EN WEBSHOP" såden helt tilfældigt?

Jeg kan da godt se at det kan være en sjov ting at have en webshop (lidt ligesom at lege købmand da man var lille) - men hvis man ikke sælger et produkt man faktisk bryder sig om og bare begynder at sælge for at sælge, så vil det skinne igennem og webshoppen vil formentlig have svært ved at konkurrere med andre på markedet.

Derfor bekymrer det mig når han, og andre, siger at de vil åbne en webshop, men når de spørges indtil varen kan de ikke svare på det, det er efter min mening ikke en optimal måde at gå ind til det på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)