Hej Aminoer, ved ikke hvorfor jeg synes i skal vide det, men synes bare jeg vil "af" med det ;-). I år, er det jeg bliver konfimeret & bliver 15 år, puuh, tiden går strækt ;-). Januar; Skal jeg nyde resten af jule-ferien, og ellers prøve at få min indtjening godt op, på affilite indtjening. Ellers bare tage den med ro' Februar; Skal jeg gå lidt amok med affilite og prøve at slå det jeg før har tjent - jeg skal så komme op på over 2500 kroner, mon jeg kan klare det på en måned? jeg håber ;-) Marts; Bliver jeg konfimeret og derfor kan jeg satse på at jeg vil få nogle "hånd"øre, og dermed kunne spare lidt op. læs videre ned hvorfor ;-)! April; Skal jeg slappe af, passe skolen (skal jeg også de andre måneder, men endnu mere denne måned, fordi jeg ikke gider computer denne måned ;-o,, tror jeg) Maj; Skal jeg stille og roligt spare op, via affilite indtjening. Juni/Juli/August; Ikke være så meget på computer, så bare lade affilite indtjeningen gå lidt og "ulvme"/passe sig selv ;-). September & Oktober; Gå helt amok med affilite så jeg kan spare op til November! NOVEMBER!!; Først og fremmest vil jeg sige, at jeg bliver 15, hvilket vil betyde jeg har "mulighed" for at få cvr nr. hvilket vil sige, mulig wehshop (mit mål!) Jeg bliver 15 år, i november den 17. Så jeg skulle gerne ha' sparet omkring 10-30.000 kroner op, til at kaste i mit projekt, dog kun omkring 30.000 max. da det faktisk er mange penge at kaste i noget, som kan blive noget L0RT ;-). Ja, underligt nok, så er mit "mål" at drive en webshop, jeg er næsten sikker på hvad jeg skal sælge, og har ikke set produkterne før (på nettet før), og håber nogle dejlige aminoer, vil hjælpe mig med, ALLE DE MANGE REGLER DER ER HER I DANMARK December; Vil jeg bruge det meste af tiden på JUL, men ellers til at drive mit projekt ;)
Så ved i vel selv hvordan 2013 bliver ;-)!!
Hvad er jeres "nytårs mål"?
De Bedste Hilsner, Jeppe Deele
|
Hej Jeppe,
Jeg ved stadig ikke helt om du er seriøs eller et forsøg på at lave sjov, men jo mere du poster tror jeg mere på det førnævnte. Jeg ved ikke lige hvilken relevans det her indlæg har for noget somhelst, du kunne måske have kaldt det Amino mål 2012 og spurgt hvad andre brugere havde af mål? Det er jo ikke din personlige blog det her.
Når det er sagt, så er din entusiasme - omend en smule "all over the place" ret bemærkelsesværdig for en på din alder.
Mit råd ville være at fokusere lidt i stedet for bare at gå i gennem 101 måder at tjene penge på internettet ;-)