Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bør jeg vælge, for at tjene max på min trafik? (Affiliate/Advertising nybegynder)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino brugere! :-)

Jeg har siden begyndelsen brugt www.partner-ads.com på min hjemmeside, men da jeg ikke har tjent mere end 20 kroner so far (Hvilket de ikke engang udbetaler) ønsker jeg at finde et bedre alternativ.

Min side er multinational, hvilket vil sige at annoncer som automatisk registrere ens lokalitet ville være at foretrække, da det helt klart ville give en bredere mulighed for at tjene på min trafik.

Ting at tage med i overvejelsen:

• Jeg har dagligt 350 besøgende +/-, men antallet er stigende. 
  • Vi skriver om hardware, software og spil
  • Siden kører over wordpress (Hvis det gør nogen forskel).
  • Min side: www.geekfp.com
Mine med skribenter og jeg har lige siddet og diskuteret google adsense, og jeg kunne vildt godt tænke mig at høre jeres erfaringer omkring det.
Er åben for alle forslag! :-) 
Hilsen
Mikkel

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:33

Jeg ved ikke om det er Google Adsense du tænker på (Google Adwords er købt trafik)? Det ville jeg da i hvert fald eksperimenter med, hvis jeg var jer (udfra de oplysninger du giver her).

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 23:35

Undskyld ja det er det! :-)

- Er der nogle ting jeg bør overveje med adsense? eller bare go for it :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:39

SUper. Tricket til at optimerer sin indtjening er netop ved at eksperimenter med forskellige muligheder og opsætninger, og efterfølgende måle på resultatet af det.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:41

Casper Schneidereit:

SUper. Tricket til at optimerer sin indtjening er netop ved at eksperimenter med forskellige muligheder og opsætninger, og efterfølgende måle på resultatet af det.

Kender du en god gratis Adspinner? : - ) 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 01:58

Hej Mikkel

Jeg kan se at du kun er 16 år, så inden du begynder på noget med adsense skal du lige sørge for at dit domæne tilhører din far eller mor og selvfølgelig også lade en af dem registerer hos adsense. Du skal være fyldt 18 år inden du kan gøre brug af adsense.

Hilsen Frank

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 02:08

Hej Frank

Mit domæne er registreret i mit navn, men det kan godt tænkes jeg kan få min far og mor til at registrere adsense. Hvordan foregår udbetaling? og vil jeg blive taget hvis jeg fusker lidt med det?

Hilsen Mikkel 

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 02:46

Ja, helt klart at I skal prøve med Google AdSense. 

Det kan godt give lidt kroner løbende. Men forvent ikke det helt store med de besøgstal. Men hvis I fortsat arbejder på siden og markedsfører den, så jeres besøgstal stiger, så kan I godt ende med at tjene gode penge. Både på AdSense og på affiliate links

Men test og test. Der sker intet ved at prøve tingene. 

Held og lykke :)

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 03:43

Steffen Gregersen:

Ja, helt klart at I skal prøve med Google AdSense. 

Det kan godt give lidt kroner løbende. Men forvent ikke det helt store med de besøgstal. Men hvis I fortsat arbejder på siden og markedsfører den, så jeres besøgstal stiger, så kan I godt ende med at tjene gode penge. Både på AdSense og på affiliate links. 

Men test og test. Der sker intet ved at prøve tingene. 

Held og lykke :)

KLIK IKKE PÅ HANS SIGNATUR LINK.

IFØLGE AVAST ER DER EN TROJANSK HEST PÅ HANS HJEMMESIDE.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:46

Mikkel:
Mit domæne er registreret i mit navn, men det kan godt tænkes jeg kan få min far og mor til at registrere adsense. Hvordan foregår udbetaling? og vil jeg blive taget hvis jeg fusker lidt med det?

Hej Mikkel

Fuks af enhver form kan IKKE betale sig i det lange løb. Klikker du selv på annoncerne kan Google se det. Tænker du at så kan du bare få dine venner til det så tænk om, for Google tjekker også hvor klikkene kommer fra. For mange klik fra den samme IP og du bliver smidt ud. Brug istedet  tiden på lidt linkbuilding og lad klikkene komme som de kommer.

Hilsen Frank

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)