Jeg har siden begyndelsen brugt www.partner-ads.com på min hjemmeside, men da jeg ikke har tjent mere end 20 kroner so far (Hvilket de ikke engang udbetaler) ønsker jeg at finde et bedre alternativ.
Min side er multinational, hvilket vil sige at annoncer som automatisk registrere ens lokalitet ville være at foretrække, da det helt klart ville give en bredere mulighed for at tjene på min trafik.
Ting at tage med i overvejelsen:
Jeg har dagligt 350 besøgende +/-, men antallet er stigende.
Vi skriver om hardware, software og spil
Siden kører over wordpress (Hvis det gør nogen forskel).
Jeg ved ikke om det er Google Adsense du tænker på (Google Adwords er købt trafik)? Det ville jeg da i hvert fald eksperimenter med, hvis jeg var jer (udfra de oplysninger du giver her).
SUper. Tricket til at optimerer sin indtjening er netop ved at eksperimenter med forskellige muligheder og opsætninger, og efterfølgende måle på resultatet af det.
SUper. Tricket til at optimerer sin indtjening er netop ved at eksperimenter med forskellige muligheder og opsætninger, og efterfølgende måle på resultatet af det.
Kender du en god gratis Adspinner? : - )
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Jeg kan se at du kun er 16 år, så inden du begynder på noget med adsense skal du lige sørge for at dit domæne tilhører din far eller mor og selvfølgelig også lade en af dem registerer hos adsense. Du skal være fyldt 18 år inden du kan gøre brug af adsense.
Mit domæne er registreret i mit navn, men det kan godt tænkes jeg kan få min far og mor til at registrere adsense. Hvordan foregår udbetaling? og vil jeg blive taget hvis jeg fusker lidt med det?
Ja, helt klart at I skal prøve med Google AdSense.
Det kan godt give lidt kroner løbende. Men forvent ikke det helt store med de besøgstal. Men hvis I fortsat arbejder på siden og markedsfører den, så jeres besøgstal stiger, så kan I godt ende med at tjene gode penge. Både på AdSense og på affiliatelinks.
Men test og test. Der sker intet ved at prøve tingene.
Ja, helt klart at I skal prøve med Google AdSense.
Det kan godt give lidt kroner løbende. Men forvent ikke det helt store med de besøgstal. Men hvis I fortsat arbejder på siden og markedsfører den, så jeres besøgstal stiger, så kan I godt ende med at tjene gode penge. Både på AdSense og på affiliate links.
Men test og test. Der sker intet ved at prøve tingene.
Mit domæne er registreret i mit navn, men det kan godt tænkes jeg kan få min far og mor til at registrere adsense. Hvordan foregår udbetaling? og vil jeg blive taget hvis jeg fusker lidt med det?
Hej Mikkel
Fuks af enhver form kan IKKE betale sig i det lange løb. Klikker du selv på annoncerne kan Google se det. Tænker du at så kan du bare få dine venner til det så tænk om, for Google tjekker også hvor klikkene kommer fra. For mange klik fra den samme IP og du bliver smidt ud. Brug istedet tiden på lidt linkbuilding og lad klikkene komme som de kommer.