Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os sprede lidt Amino Karma

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 10 person

Hej supergode Aminoer :-)

Jeg fik bare en lille idé.

Lige under hvor jeg har skrevet er der nogle "Sociale Medier- deleknapper", som det ser ud til meget få trykker på - i forhold til hvor mange, der læser og deltager herinde. Heller ikke mig selv, da jeg simpelthen overser eller glemmer dem.

Jeg synes bestemt Amino har fortjent at få rigtigt mange +1'er fra Google+ og jeg kan se mange har gjort det på forsiden. Men vi kan også give +1 på de enkelte tråde. Og også huske at dele til Facebook og Twitter, hvis vi synes noget er interessant at dele dér.

Jeg ved jeg ikke er den eneste, der er dybt taknemmelig for Amino og hvad stedet og alle de kloge hoveder har gjort for at hjælpe mig på vej. Jeg tror at jeg ikke er den eneste, der har tendens til at glemme at give Amino en en smule hjælp tilbage den anden vej også.

Mange af os tænker også at vi kan få et link herinde engang imellem - og mange af os kan give lidt "kærlighed" tilbage. Vi kan huske på at omtale stedet på vores hjemmesider (og dermed også dele med vores læsere, at Amino er stedet). Bare lidt tilbage til dem. Det ved jeg en del af os gerne vil, men har tendens til at glemme. 

Fordi de har (fanme!) fortjent det!  

Hvis jeg kan få en enkelt +1 til Google fra en her - så har tråden ikke været forgæves. Og så husker jeg også bedre selv at gøre det - nu hvor jeg har skrevet det ned Smile

PS: Mht placering af deling til sociale medier tror jeg det ville hjælpe at placere knapperne ligesom de gøre nogen steder på SitePoint, som eksempelvis her. Det ved konverterings-eksperter dog muligvis mere om og kan dele viden om?

http://www.sitepoint.com/give-your-customers-what-they-want/ 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super initiativ Gita :) Ja du har ret, de har (fanme!) fortjent det :D

Så selvfølgelig +1 herfra.

Derudover skal du have tusinde tak for den hjælp du har givet mig i mit projekt.

De bedste hilsner

Daniel

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:19

Tusind tak Daniel! :-)

Det er folk som dig, der gør jeg elsker det her sted :-)

Min hjælp til dig kunne have været langt bedre når jeg tænker bagud, men hovedlinjerne ville nok være de samme.

Din positive ånd gør også at lysten til at hjælpe dig er større end generelt, selvom du selvfølgelig er en af dem, der har stillet lidt svære spørgsmål. Det gør intelligente mennesker jo engang imellem :-)

De bedste hilsener (Har også selv fundet på denne :-)
Gita 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:53

Jamen, du har da ret Gita! Lad os +1 noget mere!

Yes

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:13

JA, de knapper kunne godt placeres anderledes, det tog mig da mindst 10 sekunder at finde dem.

..og jeg har faktisk aldrig lagt mærke til dem før nu.

Så AMINO, i kan godt ryste op med et års medlemsskab mere, eller bare ansætte Gita, det bliver nok billigere i længden.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:21

Tak Gita :-)

Ideen med at vi placerede knapperne hvor de er, var fordi vi mente at når folk havde læst indlægget, så havde de brug for knapperne.
Men de bliver nok ikke meget brugt...

Jeg er ikke vild med at hænge dem uden i siden, som du henviser til dog.
Ser det ikke sjusket ud og vil det ikke bare give endnu mere støj?

De bedste hilsner

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45

jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg kan google plus et indlæg eller facebook linkes , jeg leder og leder på siden men kan ikke se det overhovedet hvordan jeg kan gøre det , mon ikke der er andre end mig der slet ikke kan finde de knapper lige som mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:50

Jeg vil give både Gita og Jonas ret: Knapperne er ret lette at overse med deres nuværende placering. Da Amino SEO debatten kørte, fik jeg vist endda skrevet, at jeg synes, at vi skulle have nogle facebook og Google +1 knapper, simpelthen fordi jeg ligesom Jonas, slet ikke havde lagt mærke til dem.

Hvor de så skal placeres, vil jeg lade andre om at tage stilling til. Mine grafiske evner er ikke de bedste Smile

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:52

Mikael christiansen:
jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg kan google plus et indlæg eller facebook linkes , jeg leder og leder på siden men kan ikke se det overhovedet hvordan jeg kan gøre det , mon ikke der er andre end mig der slet ikke kan finde de knapper lige som mig

De er lige under trådens første indlæg ! Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:54

@Kenneth :-)
Tusind tak for opbakningen. Det er jeg glad for Smile 

@Jonas :-)

Tak, ja det tager endda 10 sekunder for en af de skarpe knive herinde, som du er. Selvom du leder efter dem. Og jeg lægger nemlig heller ikke mærke til dem :-D Men jeg har fået rigeligt herindefra - med den viden I har spredt og jeg har suget til mig. Jeg vil i øvrigt være iværksætter og helst lave det jeg er bedst til. Der har jeg ikke så meget til Amino, men det er planen at det bliver klart senere hvad jeg kan. 

@Martin :-)
Tusind tak selv. Jeg gemmer den helt store tak til en anden dag, da stedet her har ændret mit liv markant. 

Jeg er sikker på I har tænkt over det med placering af knapperne. Jeg synes også selv de ligner lort og har dem ikke på min side, før jeg har fået det designet så jeg er nogenlunde tilfreds. Der føler jeg dog jeg er nødt til at tænke de grimme knapper ind, så det ser så lidt rodet ud som muligt, men at folk ser dem på det rette tidspunkt. Eksempelvis lige over der hvor man skriver sit indlæg kunne også være en idé, men det havde jeg håbet nogen af dem, der ved noget om konvertering kunne blande sig i. Jeg skal helt sikkert have sat mig ind i den del også.

Som jeg ser det, så ser jeg også at +1 og deling via de andre medier virkeligt kan give noget mht både markedsføring generelt og SEO.

SitePoint er et af de steder, hvor der virkeligt er en stor mængde mennesker, der ved ekstremt meget om webdesign og undervisning i dette. Hvis det var mit site havde jeg forsøgt med dele-knapper som dem ude i siden. Jeg har selv 3-4 cm i venstre side, der ikke bliver brugt til noget. Jeg ved der er mange, der gerne giver noget igen herinde. Jeg ser ikke ret mange klik på de knapper I har.

Til gengæld har jeg en halvligegyldig ny blog hvor jeg ved "uheld" fik 17 likes på Facebook, fordi åbenbart var godt for Facebook-segmentet og placeringen af knappen garanteret også har været god, selvom jeg slet ikke har tænkt i de baner endnu. Den var i hvert fald placeret lige under en video de alligevel sad og kiggede på (key! Knapperne skal være der hvor de besøgende kigger). Vi læser også oplæggee herinde men vi kigger også på de andre indlæg. Det er muligt der findes et debatforum, der har lavet noget der sparker røv mht placering af knapper. Det ville i hvert fald være værd at kigge på mht markedsføring generelt. Men lige under der hvor man skriver en kommentar ville også være bedre end der hvor den pt er overset - tror jeg. Så længe de er overset er de jo næsten ligegyldige.

Du kan se eksemplet her. Totalt nyt domæne, men rammer åbenbart Facebook segmentet - og det er fordi knapperne tilfældigvis har været et godt sted:
http://copenhagen-rocks.dk/2011/12/bruce-springsteen-til-roskilde-festival/ 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)