Hej supergode Aminoer :-) Lige under hvor jeg har skrevet er der nogle "Sociale Medier- deleknapper", som det ser ud til meget få trykker på - i forhold til hvor mange, der læser og deltager herinde. Heller ikke mig selv, da jeg simpelthen overser eller glemmer dem. Jeg synes bestemt Amino har fortjent at få rigtigt mange +1'er fra Google+ og jeg kan se mange har gjort det på forsiden. Men vi kan også give +1 på de enkelte tråde. Og også huske at dele til Facebook og Twitter, hvis vi synes noget er interessant at dele dér. Mange af os tænker også at vi kan få et link herinde engang imellem - og mange af os kan give lidt "kærlighed" tilbage. Vi kan huske på at omtale stedet på vores hjemmesider (og dermed også dele med vores læsere, at Amino er stedet). Bare lidt tilbage til dem. Det ved jeg en del af os gerne vil, men har tendens til at glemme. Fordi de har (fanme!) fortjent det! Hvis jeg kan få en enkelt +1 til Google fra en her - så har tråden ikke været forgæves. Og så husker jeg også bedre selv at gøre det - nu hvor jeg har skrevet det ned PS: Mht placering af deling til sociale medier tror jeg det ville hjælpe at placere knapperne ligesom de gøre nogen steder på SitePoint, som eksempelvis her. Det ved konverterings-eksperter dog muligvis mere om og kan dele viden om? http://www.sitepoint.com/give-your-customers-what-they-want/ |
Super initiativ Gita :) Ja du har ret, de har (fanme!) fortjent det :D
Så selvfølgelig +1 herfra.
Derudover skal du have tusinde tak for den hjælp du har givet mig i mit projekt.
De bedste hilsner
Daniel