Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp mig men at kom ud af en samarbejdsaftale .konkurrence og kundeklausul

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
hej
jeg er vognmand .som indleje i en central.jeg har en samarbejdsaftale
men jeg vil ud af den over i en ny central.Konkurrence og kundeklausul
jeg forpligter sig til ,så længe nærværende samarbejdsaftale er gældende samt i 12 måneder efter samarbejdsaftale
ophør ikke under nogen form at indlede samarbejde med nogen for konkurrerende virksomheeder eller enkeltpersoner eller selvstændigt at oprette eller deltage i sådan konkurrerende virksomhed . begrænsningen omfatter enhver form for -direkte eller indirekte -samarbejde med eller deltagelse i transportvirksomhed eller drift af vognmandscentral, herunder som ejer, ansat, konsulent, økonomisk interessent, ved udlån, leje leasing eller anden finansiering af driftsmateriel eller på tilsvarende vis .hvis jeg gå ud af den central opsigelse så kan jeg ikke gå over til en ny central. så skal jeg lukker min vognmand virksomhed 
så kan jeg ikke bliv vognmand det er jo min lev brød. eller køre taxa
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:39
Jeg ville aldrig skrive under på en sådan klausul, det giver jo slet ingen mening, hvad skulle der ske ved at du skiftede til en anden central, du kan jo ikke ligefrem skade dem.
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:05
der er jo en konventionalbod på 100000,00kr for hver selvstændig overtrædelse af konkurrence eller kundeklausulerne.
kan jeg komer ud af dem over i ny central?????

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 22:35
jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det, men hvis du allerede har underskrevet en klausul, vil jeg anbefale dig at tage fat i en advokat, det kan være super dyre penge at spare.
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:35
Sig mig engang... Har du skrevet under på denne samarbejds aftale eller??

Hvis du har skrevt under på sådan en aftale og nu gerne vil ud af den vil jeg nok råde dig til at få en advokat til at kikke på det.. Prøv hos Råd og Dåd (er det ikke det de hedder?) der kan man søge råd gratis.

Herlig hilsen

Ania

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 22:39
Råd og dåd er vidst lige lovligt optimistisk, det er vidst et byggemarked ;-), mon ikke det er "ret og råd"

Hvis du er med i en fagforening eller lign. kan de nok også hjælpe dig.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:50
Dato: 30-04-2007 22:38:56 Forfatter: Thomas1974

Råd og dåd er vidst lige lovligt optimistisk, det er vidst et byggemarked ;-), mon ikke det er ''ret og råd''

Hvis du er med i en fagforening eller lign. kan de nok også hjælpe dig.

Øhh joo det har du da vist ret i

Undskyld mig, det er over min sengetid...

Ania

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:27
Det vil være hovedløst at give dig råd i den ene eller anden retning. Køb en time hos en advokát og få en vurdering straks. Det koster ikke meget at få 100% klarhed straks.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)