Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, jeg lavede en blog for en uges tid siden, og vil gerne have lidt feedback på den.
Der er kommet ca 200 besøg, og 1000 views, på de første 6 dage.

Jeg vil gerne høre hvad jeg kan gøre bedre, pænere, m.m. - SEO regner jeg med at få styr på, så tag ikke hensyn til det lige pt.

Jeg ved også at logoet ikke er så pænt - jeg arbejder på at finde et nyt.

Men ellers.. Hvis du har lidt tid til overs så giv gerne noget Ris/Ros.

www.blog.wazzo.dk 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:18

Hej Casper

Jeg læste kun lige en af dem, og det var den med rygning. Primær syntes jeg det er rigtig godt. Men som jeg forstod på det, var det et spare-tips. Og det er også knald godt. Men måske du skulle have lidt med hvornår man har sparet 3 mil. Altså. lidt mere information, f.eks.

''En gennemsnitlig pakke smøger koster i Danmark i dag, ca. 37kr,- nu viser det sig at vis du hver dag lægger dem til side, og en gang i månede flytter dem ind på en på en konto du måske har oprettet til det, kan du efter så og så mange måneder spare det, eller så og så mange år spare det'' 

Jeg ved ikke, så meget om blogge og sådan. Men det var primær hvad jeg tænkte. 

Men ellers skide godt motivations skrevet og flot og overskueligt sat op. 

Godt Nytår

Med venlig hilsen

John Korsgaard

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 01:53

Du skal i hvert fald omgående stoppe med at kopiere fra andre! Dit indlæg om rygning findes også på 10000kr.dk, og dermed ødelægger du både 10000kr.dk's troværdighed i søgemaskinerne, men også din egen, se at få det væk hurtigst muligt!

Har kun checket det ene indlæg, men hvis du har kopieret de andre indlæg også, så få også hevet dem væk med det samme!

Ikke særlig god stil.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:07

Din popup er forstyrrende og skriger useriøsitet. Hvis du vil skabe konverteringer til facebook side eller andet, prøv at finde en anden løsning. Jeg ved ikke hvilken affiliate aftale du bruger til videoen, men nogle har regler for om man må tvinge folk til at se det eller ej.

Mht. selve hjemmesiden:

1) Indhold

Din side har næsten intet indhold. Den eneste artikel jeg tilnærmelsesvis synes er o.k er den med facebook, og selv der er den alt for kort og ikke særlig velskrevet.

Din artikel med at vinde penge på nettet er jo bare 100 ord, det er altså ikke noget man opbygger en seriøs besøgsbase på.

Det er muligt at du kan lokke folk ind via facebook eller andre sider, men hvis du virkelig vil have en succesfuld blog skal du skrive godt indhold, ellers vil folk bare åbne din side og lukke den inden for 0.5.

Jeg skrev et indlæg om dette på min egen blog for et stykke tid siden, ved ikke om du ville finde det relevant: http://kristofferbroholm.dk/glem-seo-skriv-godt-indhold-i-stedet/ - i øvrigt lidt af et eksempel på det jeg har skrevet indtil nu. En lang, gennemarbejdet artikel der forhåbentlig giver noget værdi til læseren og benytter underoverskrifter for at gøre den lettere at læse og også for at fortælle google hvad artiklen er relevant for. Bemærk også URL

2) SEO

Jeg kan se at du med dine overskrifter prøver at ramme nogle keywords - det er fint nok, men når du laver en artikel der hedder "vind penge på nettet" og så derefter ikke bruger frasen igen i artiklen, eller nogle af ordene for den sags skyld så tænker google: "Hmm, den her side er ikke særlig relevant for "vind penge" eller andre variationer.

Husk at dine titler kan være op til 67 tegn lange for at inkludere flere søgeord/kombinationer.

I forbindelse med punkt 1 - hvis du udvider dine artikler, så husk at bruge <h1>, <h2> og så videre hvor du igen inkluderer dine keywords.

3) Design

Jeg kan godt lide designet, jeg synes dog at det er en smule mørkt? Du burde også se på den mængde tekst du har som preview for artiklerne, jeg synes det er alt for meget. Skriv dine previews selv, hvis dit tema understøtter det, ellers brug more tagget.

3.1)

Manglende features:

Kontaktinformationer

Social Media på siden - Facebook/Twitter/Google+/Yotube 

3.1) Wordpress indstillinger

skift dine permalinks fra ?p til faktiske titler. Gå til Settings -> Permalinks og brug "Post Name" før 3.3 er denne ikke muligt såvidt jeg husker, så skriv:  /%postname%/ i custom structure, hvis du bruger en ældre wordpress.

Derudover hedder din adminbruger tjekside? - Jeg forstod ikke lige hvad det betød.

Sidst så skal lade være med at krydsposte alle artikler i Uncategorized - det ser sjusket ud. Overvej i øvrigt at tænk lidt mere om dine kategorier, en kategori der hedder Generelt duer ikke og overvej muligvis at opdele Affliate og Adsense. 

4) Diverse

Eget domæne? Find et smart domæne der omhandler dit emne. blog.wazzo.dk er ikke så sigende, og bliver svært at lave til et brand

Gæsteblogger:

På nuværende tidspunkt ville jeg slette alle henvisninger til at man kan gæsteblogge. Når du har fået bygget siden lidt mere op kan du overveje at bringe det tilbage. Hvis det altså er relevant. Jeg ville dog ændre menupunktet til "Skriv for os" eller en variation deraf, da gæsteblogger lyder lidt vagt - Jeg kan godt se det er en kategori, men en gæstebloggers artikel burde jo ligge i den kategori som artiklen omhandler og ikke bare alle smides i gæsteblogger. 

Hvis du stadig ønsker en måde at sortere gæsteartikler ville jeg bare kalde kategorien for "Alle gæstebloggerindlæg" eller sådan noget i den dur.

Jeg håber at du kan bruge ovenstående til noget og jeg ønsker dig alt held og lykke - det er et sindsygt svært emne du har valgt med sindsygt mange konkurrenter hvor kun de bedste går fra slagmarken med sejren og æren i behold. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:11

John Bakken:

Du skal i hvert fald omgående stoppe med at kopiere fra andre! Dit indlæg om rygning findes også på 10000kr.dk, og dermed ødelægger du både 10000kr.dk's troværdighed i søgemaskinerne, men også din egen, se at få det væk hurtigst muligt!

Har kun checket det ene indlæg, men hvis du har kopieret de andre indlæg også, så få også hevet dem væk med det samme!

Ikke særlig god stil.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Avs - Ja, det er vidst en brøler af den større kaliber. Måske var siden ikke rigtig mit review værd, hvis det er den indstilling OP har til tingene.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 02:16

Kristoffer Broholm:
Avs - Ja, det er vidst en brøler af den større kaliber. Måske var siden ikke rigtig mit review værd, hvis det er den indstilling OP har til tingene.

Det kunne du jo desværre ikke vide, jeg havde tilfældigvis selv læst indlægget på 10000kr.dk, og var derfor opmærksom på det.

Men udover det, så var det en meget god og fyldestgørende omgang feedback må jeg sige! ;)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:21

få eget domæne som det første det er svært at motivere sig når man ved det nærmeste ikke ses

husk udnyt google viser op til 67 tegn og lav alle titlerne unikke

få lavet sigende url omkring emmet det kan laves i wordpress indstillinger http://blog.wazzo.dk/?cat=7 lav dem omkring emmet http://blog.wazzo.dk/tjene penge

en mere om jer siden mangler 

virksomhed info cvr nummer gerne og adresse info det gør siden mere troværdig

nu er bloggen meste info ser det ud til , derved opbyg en ordbog omkring tjene penge lige som amino.dk wiki side det skaber en sund links struktur 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:33

Designet af bloggen er set før..

Dine tekster er ikke helt unikke idet nogle af kopierede, samt mangler du stadig at oversætte noget engelsk til dansk.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44

Nu ved jeg at du ikke er så erfaring i Wordpress - og taget det i betragtning så er arbejdet OK! :-)

Dog skal du passe på med at være for ivrig - du mangler stadig en masse småting, som du nemt ville kunne rette. Hvis du altså lige havde kigget siden igennem én ekstra gang før du smed den på Amino!

Held og lykke med projektet! - Hvis du mangler Wordpres-hjælp eller har problemer, så er min skype: Ebbe-Hansen, så er du fri for at skrive en ny Amino-tråd hver gang. Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)