Jeg synes selv, der er en del tråde omkring "godt nytår" her på Amino, så jeg har opgivet at finde rundt i dem. Så derfor laver jeg en ny. Måske kan nogle af jer andre finde rundt i det, og ikke har noget imod endnu en tråd om emnet.
Men jeg vil blot sige godt nytår til alle jer på Amino. Jeg håber i har haft en fantastisk jul, og en god aften, og start på det nye år. Jeg ved mange af jer her inde allerede har vind i sejlene, og det ønsker jeg jer held og lykke med, og håber det forbliver sådan. Der er også mange nye iværksættere på Amino, og dem vil jeg gerne ønske held og lykke på lige fod med jer andre. Det kan være svært at komme ordentligt i gang, men må 2012 være året, hvor drømmene kommer til virkelighed.
Held og lykke med projekterne, og godt nytår herfra.
Rigtig fin nytårs tråd du får åbnet her. Må du også have et rigtig godt nytår, og lade 2012 blive året hvor du virkelig slår igennem. Jeg selv har et projekt på benene der kommer til at overgå alt andet jeg før har beskæftiget mig med :-).
jeg ønsker også alle et super iværksættere år 2012 år med fremgang
jeg har haft en faktiske jule og flot nytår og jeg håber alle andre også har haft et super god jul og nytår
jeg ønsker der kommer mere gang og alle nye bruger bliver og jeg ser frem til et positivt iværksættere år , jeg satser hårdt dette år bliver drømme til virkelighed jeg er i hvert fald fast fokuseret på det
jeg håber drømme som iværksættere lykkes for så mange som muligt
venlig hilsen
Mikael Christiansen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har brugt det meste af dagen på at opgøre webshop-regnskabet på vores første år med en webshop. Underskuddet var ca. 10.000 kr. mindre end vi havde forventet for bare en måned siden. Og med alle de ekstraudgifter vi har måtte smide i projektet pga. alt det man ikke lige tænker på, og alt det man ikke kan tage højde for, så er vi rigtigt godt tilfredse med resultatet.
At det er gået så godt som det er gået, kan helt og aldeles tilskrives al den gratis viden vi har kunne samle op herinde. Så et stort tak til jer alle sammen.
I 2011 fandt jeg en god grundstruktur og jeg fik mig en god partner. I 2012 skulle vi gerne lancere en del gode ting og i pipelinen ligger der spændende projekter fra så forskellige ting som lagerstyring, rekruttering samt til sidst et projekt om QA i byggeriet som vi skal lave sammen med et byggefirma af en pæn størrelse. Gælder mig til at få nogle gode projekter som reference så folk kan se hvad vi kan. Men held og lykke til alle om de så er samarbejdspartnere, kunder, konkurantre, venner eller noget helt 4.